Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 store,deilige bryster.......en jente/dame som har litt å ta i. Jeg vil kle av deg sakte, nyte kroppen din...brystene dine vil jeg elske å leke med. Jeg lar fingrene gli sakte mellom leppene dine, du er våt ...og da vet jeg at du er kåt på meg og !! Åhhh, jeg er dødskåt....skulle ønske jeg hadde en jente å kose med ...,men det blir vel med fantasien ja...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 så lett du var å finne da ;-) sku ønske dette ikke bare var en fantasi som nok aldri kommer til å bli virkelig.....
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 ....,men du kan selvfølgelig få høre om mine fantasier om deg og meg ..,hehe ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Ja, det vil jeg gjerne høre... fortell! Venter spent nå... Klar for å bli kåt og våt!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 blir sååå kåt av å tenke på å presse meg inntil deg...kjenne de deilig brystene dine inntil mine...kjenne hendene dine som finner raskt frem under genseren min. Brystene mine forteller deg at jeg er kjempekåt..på deg!! De er harde og jeg nyter at du tar på meg...du vet akkurat hva jeg liker, og det uten at jeg har måtte fortelle deg det. Vi har revet av hverandre klærne og vi begge puster nå raskt...er kjempekåte...jeg slikker brystene dine, og hånda mi glir ned til den våte fitta di. Jeg leker med leppene dine, du er dryppende våt, og DET gjør meg superkåt...(NÅ er jeg kåt ja, hehe, skal prøve å skrive ferdig her...).. Dine hender finner fram til en, om mulig, enda våtere fitte. Jeg puster tungt og jeg vil ha deg! Du skiller de store , glinsende leppene mine og stikker en finger inn i meg. Vi fingerpuler hverandre til det går for oss begge og tungene våre møtes i heftig klining....dette kan du !! ;-)
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Oh my...!! Nå er jeg våt ja!!! Tror jeg må hente dildoen... Der var den på plass... ned mellom beina, glir forsiktig fram og tilbake over klitten... ååååh, så deilig! Ser for meg at du er her... Vi slikker hverandre mens vi bruker hver vår dildo på hverandre... aaah, så vanvittig deilig! Nå er det rett før... Vi bruker fingrene mens vi fortsetter å slikke... ja, ja, jaaaaaa!! Vi eksploderer i en kjempe orgasme samtidig... Åh, som jeg har lyst til å bli slikka nå..!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 da ble jeg sprengkåt idag igjen ;-) Ser på profilen din at du er en "godt voksen" jente, hehe...liker det ! Er også det...godt gift og med barn, men har maange uprøvde fantasier..;-) Er heldigvis alene nå, mann på jobb og barna i barnehage, så nå kan jeg kose meg...skal ta fram dildoen og la den dirre på klitten til leppene mine drypper, og jeg bare MÅ ha den i meg...åh, så kåt jeg er nå...hadde du vært her nå så skulle du ha fått koset deg skikkelig ! ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 da var "spøleren" på plass...gud så deilig....kjenner jeg er kjempevåt...fingeren min glir frem og tilbake mellom de våte, store leppene mine, mens spøleren gjør sin jobb på klitten. Sitter i stuen med store vindu ut mot vegen, så jeg har lagt ett pledd over meg, så jeg ikke skal bli tatt på fersken, hehe. Litt flaut da......men nå er jeg sååå kåt...åh..blir enda kåtere når jeg tenker på de deilige brystene dine(tenner virkelig på bryster!!!!!)...jeg skulle ha slikket dem, knadd dem og vi skulle ha presset oss inntil hverandre. Gnidd oss mot hverandre....kjent de klissvåte leppene berøre hverandre....vi vil slikke begge to, og vi legger oss til rette for det. Vi kan våre saker, og vi nyter synet av glinsende lepper ...vi slikker til vi begge når klimaks..vi er litt harhendte og vi elsker det. (Nå er det like før her altså....)...............h...så utrolig deilig!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 jeg er ute på tur og ser dere gjennom stuevinduene... ser at terassedøren står åpen og nærmer meg den... dere ser opp på meg og smiler innbydende. Jeg ser at det ligger en strapon-dildo på sofaen... jeg tar av meg klærne og spenner den på meg... den ene av dere legger seg på rygg på golvet og den andre i 69 over... dere slikker hverandre og stønner lavt... jeg kommer bakfra og jukker sakte inn dildoen i et meget vått hull... å så deilig... håper jeg kan være med videre...?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Jada, heng på... Jo flere, jo bedre! Aaaah... den glir så deilig inn og ut av fitta mi mens jeg fingrer dere begge... Strapon'en går på rundgang samtidig som dildoene hjelper til. Vi har fått tilskuere utenfor... Jeg slikker brystene på den ene av dere, mens jeg smører masse glidemiddel på en vibrator og stikker den sakte opp i rumpa på den andre, ut og inn, veldig forsiktig til å begynne med så hullet får åpna seg, så heftigere og heftigere... Stikker også en dildo inn i fitta sånn at begge hull er fyllt... Du slikker vilt mens du blir tatt i begge... Vi kommer i tur og orden alle tre. Vi tar en kort pustepause, men så danner vi en liten "slikkering"... aaaaaaaah... (Nå måtte jeg fram med dildoen igjen, det renner faktisk av fitta nå... inn og ut, inn og ut, det glinser av fitteleppene, fram og tilbake over klitten... aaah... kjempe orgasme... fitta dirrer...) Vi slikker og fingrer de våte fittene, de glinser i lyset... Jeg biter dere forsiktig etter tur i brystvortene samtidig som jeg fingrer dere. Dere kommer til slutt så dere spruter... Tilskuerne utenfor banker på og vil komme inn... Hvem vil fortsette..??
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 oh god..kåt nå ja !! skulle gjerne ha fortsatt, men nå skal gubben få gjennomgå , mens jeg tenker på dere delige damer :-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #13 Skrevet 11. mai 2007 Ingen som har lyst til å fortsette da..?!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #14 Skrevet 13. mai 2007 Super kåt, fitte dirrer her, ingen som kan skrive noe med da... Åååååååå..... mer fitte...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #15 Skrevet 14. mai 2007 legger meg ned mellom beina dine å kjenner den fantastiske smaken av fitta di, du er klissvåt og jeg slurper saftene i meg. maserer brystvortene på de enorme brystene mine mens jeg slikker fitta di. nå er det min tur.... hva gjør du med meg?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #16 Skrevet 14. mai 2007 Hvis du ser litt lenger opp, så ser du at vi har en historie gående her... Er den vi vil ha fortsettelse på...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #17 Skrevet 15. mai 2007 Meg og mannen min gikk tur forbi huset deres. Vi så noen som var nakne i stua, og ble interessert i hva dette var. Vi gikk nærmere. Listet oss inn i hagen deres. Der kunne vi se bedre hva som foregikk i stua. Først var vi overasket, og visste ikke hva vi skulle si eller gjøre av det vi så. Men det var samtidig veldig pirrende og spennende å se på dere også.Vi gikk nærmere og stod på terassen like utenfor altandøra til stua. Dere var kun noen meter i fra oss, og vi kunne se alt. Plutselig fikk vi øyekontakt. Dere hadde oppdaget oss utenfor. Vi tenkte først vi skulle løpe vekk, men jenta som satt i midten og slikket de to andre, smilte til oss, og fortsatte med det hun holdt på med, så vi ble stående. Vi kjente begge at vi ble kåte av det vi så. Mannen min stod bak meg når vi kikket inn. Han trakk meg plutselig inntil seg og begynte å kysse meg ømt i nakken og på halsen. Jeg kjente jeg fikk frysninger. Kjente pikken hans var stiv og han presset seg mot meg bakfra. Jeg kjente en varme bre seg nedover mot fitta mi, og kjente jeg var veldig våt. Da tok han plutselig hånden bestemt under skjørtet mitt og begynte å fingre meg hardt og raskt mens vi begynte å kline. Nå var jeg dødskåt, og jeg banket på ruta. Hun som hadde smilt til oss kom å lukket opp. Hun var en flott dame med en sexy kropp og store pupper. Hun var kun iført høye hæler og en liten sort stringtanga. Hun førte meg bort til de andre 2. Mannen min satte seg ned i sofaen. Hun som hadde sluppet oss inn tok av meg klærene og dyttet meg ned på gulvet. Hun var ganske bestemt og frekk av seg og var den som hadde kontrollen. Hun begynte å slikke meg forsiktig på leppene. Vi begynte å småkline mens jeg masserte de store puppene hennes. Hun kysset meg nedover halsen og tok en finger bestemt og hardt inn i den klissvåte fitta mi. Inn og ut. Jeg tok fingeren min inn i fitta hennes også, og kjente hvor våt hun var. De to andre jentene lå på siden av oss å slikket hverandre. Mannen min satt å så på oss mens han tok seg på kukken. Plutselig reiste de to andre jentene seg opp og gikk mot mannen min. Hun ene dro av han beltet, hun andre tok av han t-skjorten. Han var først litt nølende, men de var ganske bestemte av seg og fikk av han klærne. Jeg så at hun ene begynte å slikke han forsiktig på den glinsende kuken, mens hun andre slikket han på brystet og brystvortene. Han la seg tilbake med hodet og lukket øynene og jeg så tydelig at dette nøt han. Så beveget begge seg ned mot pikken hans og de slikket sammen på den som om det var den beste iskremen de hadde smakt. De klinte med hverandre og sugde kukken hver sin gang. Jeg nøt å se mannen min bli tilfredstilt av to flotte damer, samtidig som "dama mi" slikket fitta mi... Noen som vil fortsette........?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #18 Skrevet 22. mai 2007 Dessværre klarte ikke mannen å tilfredstille damene, han lå mest og forventet tilfredstillelse og gikk hjem etter en kort seanse. Vi er nå 4 damer som nyyyter hverandre... Du ligger på et bord, en av oss knuller deg med en svær "bunnydildo" du blir tilfredstilt både inne i deg og på klitoris... åhhh som du nyter... en annen slikker brystene dine og du fingerpuller henne... den tredje sitter på huk over fjeset ditt og du slikkerr henne sultent. Vi er alle så vanvittigt opphissede og har den beste seksen vi opplevd med noen tidligere. Badet er svært og to av oss går inn i dusjen... vi kysser og såper inn hverandres kropper... ahhh... det dufter deilig dame... De to andre sløver på gulvet i stuen og venter på tur til dusjen... vi er utslitt og trenger noen minutter til å hente nye krefter... alle vil ha mer og alle skal få mer... åhhh... må hente dildoen min nå, blir så kåt av det her...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #19 Skrevet 27. mai 2007 .......vi er glatte av såpe begge to...de store brystene våre strutter og det drypper av fittene våre. Jeg kan ikke få nok av de deilige brystene dine...vi legger oss ned på det våte badegulvet - oppå hverandre - vi gnir oss mot hverandre..og tungene våres møtes til heftig klining. Jeg nyter å kjenne brystene dine mot meg...de er sååå deilige...jeg slikker og småbiter deg og lar hånda gli ned til de våte leppene dine. Du er hoven etter mange timers hardkjør nå, men du er så deilig....Jeg legger meg godt til rette mellom bena dine, og slikker deg til du ber meg stoppe. Du vil også slikke, og jeg snur meg og legger de dryppende, glinsende fitteleppene mine over ansiktet ditt. Åh, så deilig...du lar tunga gli mellom leppene...over klitten, og til slutt inn og ut. Du kan dine saker........ ...vi du fortsette?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #22 Skrevet 15. september 2008 jentesex er noe av det BESTE!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #23 Skrevet 15. september 2008 Hva sier eller åssen takler mennene deres at dere driver med jentekos egentlig?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #24 Skrevet 15. september 2008 jeg kommer noe så sinnsykt..hele kroppen rister og jeg kjenner jeg er trøtt.. Du tar meg i hånden og drar meg med inn på soverommet. Der ligger de andre to jentene å sover. Vi legger oss sammen alle fire helt nakne inntil hverandre. Kjenner jeg fortsatt er kåt, men altfor trøtt til å fortsette..vi sovner fort alle sammen. ...det er helt mørkt nå, våkner av at noen slikker meg på brystene, de strutter..gud så deilige myke lepper... Nå har de andre også våknet, hun ene bøyer seg over å starter å kline med meg, mens den 4. slikker musa til hun som slikker brystene mine..Herregud dette har jeg drømt om lenge...vi setter oss mot hverandre med føtterne i kryss slik at de våte glattbarberte fittene våre berører hverandre, og vi kliner og koser med brystene... fortsettelse??
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #25 Skrevet 16. september 2008 ååå fy f.... dette var den råeste tråden jeg har lest noen gang- dæven døtte så sykt opphissende!!!1 nå skal jeg inn å se på tube8.com, på en vannvittig deilig jentesex- scene hvor de ser ut som de skikkelig digger det.mmmmmmm og så skal jeg legge meg å sove til disse fantasiene deres- jeg fikk mange gode tips :):):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå