Gå til innhold

jeg fantaserer om.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med samboeren min og besteveninna mi i helga. Beste og mest erotiske jeg har prøvd noen gang!! Håper jeg får oppleve det igjen snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... det banker på døren min, og jeg slenger ei morgenkåpe rundt meg før jeg åpner. Det står to damer utenfor, de ser litt rart på meg og spør om de kan få komme inn. Jeg åpner døren mer og slipper de inn i stua. Den ene av de to er dama fra naboleiligheta, jeg har hilst og småpratet med henne noen ganger i trappa. Hun har virket interessert i fotostudiene jeg har et år igjen av. Jeg blir litt flau av måten de betrakter meg på, skjønner ikke helt hva de vil.. Hun jeg har sett tidligere tar ordet. De vil at jeg skal ta med meg fotoapparat og bli med tilbake til hennes leilighet. De sier de har noen motiv jeg kanskje kan være interessert i. Jeg springer for å slenge på meg noen klær.

Jeg kommer inn i naboleiligheta, og blir satt ut av synet som møter meg. På sofaen i stua ligger to deilige voksne damer, kun iført undertøy. Jeg har akkurat fyllt 24 og har aldri sett kvinner ligge på denne måten før. Det kribler nedentil.. Jeg blir flau og nervøs, og skal til å presentere meg i det de to som hentet meg kommer inn. De har kledd seg helt nakne. Jeg blir besatt av tanken på å fotografere disse deilige og fantastiske damene. De er nydelige der de står og tar på hverandre. Det er glatt hud, bryster, hender og unike objekt uansett hvor jeg knipser. Jeg er i himmelen, dette er det mest erotiske jeg har sett, jeg glemmer tid og sted og er helt inne i oppgaven jeg er satt til å gjøre.

Plutselig kjenner jeg hender som tar meg på rompa. De klemmer til, er krevende. Jeg aner ikke lenger hva jeg gjør, jeg snur meg og står ansikt til ansikt med de to damene som lå på sofaen da jeg kom inn. Hun ene tar kommandoen, hun krever at den andre skal kle av meg. Jeg har visst ingenting å si, vil ikke ha det heller. Nyter alt av hele mitt hjerte og har aldri vært så opphisset. Jeg er yngst av alle damene her, og står helt naken mellom dem nå. De betrakter meg, og liker tydligvis det jeg ser. Jeg får beskjed om at nå er det jeg som er objektet, jeg blir igjen flau og prøver å protestere. Hun med kommandoen bare overhører meg, og sender meg fram på gulvet. Min deilige nabo kommer fram til meg og kysser meg over hele kroppen, knar brystene mine og slikker meg. jeg er i ekstase. Noen snur meg over på magen, drar meg opp på kne. Jeg kjenner noe som beveger seg rundt rumpehullet, har aldri hatt analsex før, men damen bak meg tar seg god tid. Ei ligger under meg og slikker og knar brystene mine, mens hun også har to fingre inne i meg. Hun kliper brystvortene litt, det er litt vondt men likevel fantastisk deilig. Plutselig kjenner jeg noe som sprenger på der bak. Sakte men sikkert fylles jeg opp.. En dildo er for første gang på tur inn i rumpehullet mitt. Jeg stønner vilt, vet ikke om det er drøm eller virkelighet men håper det aldri stopper. Bilder knipses vilt, og i det jeg kommer faller jeg sammen.. Ligger og skjelver i noen minutter, før nabodama ser lurt på meg og blunker at nå er det hennes tur;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kommer kjørende sakte gjennom gatene. Det er kveld og mørkt og de fleste har slukket lysene og gått til sengs. Så deilig å kunne legge seg sammen med noen, tenker jeg. Lenge siden sist. Altfor lenge. Jeg kikker inn vinduene til folk etter hvert som jeg glir sakte gjennom gata. I et vindu er det blafrende lys fra en TV. Sikkert en som har sovna fra Tv-kosen med kjerringa si. I et annet sitter en ung guttunge å kikker ut på regnet. Jeg bremser ned for 3 jenter som løper over veien. Den ene har et kamera i hånden. Ser veldig profft ut med sånn lang linse. De forsvinner inn i huset tvers over gata. Det lyser fra alle vinduene. Jeg glir sakte framover og kikker opp. Gjennom store stuevinduer ser jeg jentene er kommet inn. Men hva i helvette er det de driver med? Jeg svinger inn til siden og slår av lysene og tenningen.

Jeg blir helt matt av det som foregår bak de vinduene. Jenta med kameraet tar noen bilder før de andre kommer mot henne kun iført undertøy. Jeg kjenner blodet fosser gjennom kroppen. Varmen fra sjokket renner gjennom meg og samler seg som en bankende ild mellom bena. Jeg stryker over det glatte kaldet rattet. Klamrer meg til det så knokene hvitner. Gud, det er så lenge siden!

Hendene faller tungt ned på lårene og begynner å stryke oppetter jeans-kledde lår. Hardere og hardere. Radioen sender ut ei trafikkmelding om stengte veier og kolonnekjøring i finnmark. Jeg slår den av. Nå er det bare lyden av regnet som trommer mot biltaket og min tunge pust som høres.

Jeg drar opp glidelåsen i jakka og stikker hånda innenfor blusen. Masserer mine blondekledde bryst. Kniper i brystvortene og kjenner de blir harde mellom fingrene mine. Jeg slenger jakka i baksetet og knepper opp blusen. Lurer ut et av mine tunge bryster og bøyer hodet. Det skyter varme piler gjennom kroppen idet brystvorten forsvinner inn i munnen min. Jeg suger og biter og kjenner jeg blir våt mellom bena. Jeg kikker innimellom opp på gjengen i stua. De kysser, stryker, klemmer og slikker hverandre. Jeg kan hore latteren deres gjennom regnet. De har visst et vindu åpent. Eller kanskje verandadøren.

Jeg knapper opp bukseknappen og stikker hånda ned i buksa. Jeg er like våt som bakken utenfår. Jeg slår ned setet og drar ned buksa. Legger meg bedre til rette slik at jeg har utsikt opp i stua. Jeg knar brystene mine og gnir klitten min med alle fingrene. Lukker øynene og lar nytelsen tar overhånd. Det bygger seg opp inni meg. Velter seg fram som en flodbølge. Da banker det forsiktig på ruta..............

Skrevet

Dette er ikke no forbanna sexnovelle blad. Bruk tida di på å vaske huset heller.

Skrevet

..jeg skvetter til og dekker meg !! Kjenner jeg blir knallrød i kinnene - busted!!!!!! Ser opp på en ung mannskikkelse, tipper han er ett par og tyve!! "er det ikke kjedelig å sitte her alene?!" spør han!! EHhh Jo, er vel egentlig det sier jeg. Kom sier han..Jeg åpner døren og han tar hånden min og vi løper bortover gaten..Det stri regner, den tynne skjorten jeg har på meg klistrer seg inntil kroppen min, og kjenner at brystvortene strutter...

Shit! hva er det jeg holder på med, tenker jeg..Jeg er kansje litt gammel for denne kjekke karen. Tipper jeg sikkert er 10 år eldre enn han!!!!

Han drar meg inntil en husvegg slik at vi er litt i skjul for regnet!

han drar meg inntil seg og kysser meg, kjenner jeg blir helt skjelven i føtterne!!! Han famler med hendene på den våte skjorta mi og kjenner på de store faste brystene mine!!! Gud jeg har lyst på denne karen, dytter bort tanken på alderen og kysser han tilbake..

Kjenner at han er hard, så jeg åpner buksen hans og tar ut den store stive kuken hans ut å suger han..regnet renner nedover ansiktet mitt og håret klisterer seg til ansiktet!! Han stønner og ser ned på meg...

"Kom" sier han og tar meg i hånden igjen, vi løper over gaten og inn i en hage, det står ett ganske stort vedskjul eller noe lignende på andre siden av hagen, vi løper bort til det og lukker oss inn. Det er ganske mørkt, bare ett lys skinn inn av et vindu fra et gatelys. Vi går til vinduet og ser på hverandre..Han er kjempekjekk, og jeg glemmer at dette egentlig er galskap og kysser ham! han order til oppå et slags stort bord og løfter meg opp på det..Drar av meg den våte skjorten og ser på brystene mine, så begynner han å slikke dem...herregud så deilig.....................................................................................................................................

• 4 måneder senere...
Skrevet

Patetisk! for en latterlig tråd, en gjeng med kåte alenemødre som tydeligvis ikke klarer å få utløp for sine erotiske og seksuelle fantasier inn til virkelighet.

Få dere et liv og kom dere utav bestemor trusene så kanskje noen menn ser på dere også. Er dere heldig får dere til og med fisk på snøret. For dette ble for dumt.

• 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

..tungen fortsetter lekent nedover. han slikker meg først forsiktig før det blir mer og mer inntenst. jeg prøver å komme meg ned til den STORE pikken hans som er steint hard og står rett ut. Men han nekter meg. Han vil at dette skal handle om meg. Han får meg til å snu meg rundt. jeg ligger på alle fire oppå bordet. Han sleiker meg litt til den første orgasmen min kommer. jeg Hyler ut og er helt i ekstase. han fortsetter litt til og deretter beveger han tungen opp mot rumpehullet mitt. sleiker først forsiktig. så mer og mer intenst. Han putter fingeren litt inni. jeg har aldri opplevd dette før men det er helt fantastisk. Så til slutt får jeg det jeg har ønsket meg hele tiden. Han tar meg hard bakfra. mens han holder en finger i rumpe hullet. det tar ikke mange støtene før det går for oss begge to. Vi hyler i ekstase begge to og ligger tilslutt på gulvet... pluselig så banker det på døren..... der står det en mann. det er hans hage vi er i.. han hadde hørt noen skrik.... og lurte på hva som foregikk..... når han så oss ble han villig med på leken. jeg går bort til han, kler av han regnjakken. Da oppdager jeg at han er naken under. Pikken er allerede blitt stiv. han ser lekent på oss. Han begynner å kna brystene mine. begynner å suge på brystvortene mine mens han småbiter lett i dem. mens han gjør dette kvikner min først partner opp. han kommer bort og begynner å slikke meg i rumpen igjen. Det føles helt fantastisk. jeg legger meg oppå han i 69 stilling.Han fortsetter rumpeslikingen.tungen kommer jevnlig litt inn i rumpen.... før han etterhvert tar en finger inni. Så bøyer den andre seg over og begynner å slikke meg i fitten. så nå blir jeg slikket både rumpen og fitten. Jeg er helt i fra meg og vrir meg av glede. Så får jeg en pikk i munnen og suger som jeg aldri har suget før... samtidig blir det litt forflyttninger for jeg blir penetrert. jeg suger og suger mens jeg blir tatt hardt bakfra og til slutt så går det for oss alle tre. Vi sovner alle sammen på gulvet.......

• 4 måneder senere...
Skrevet

HAHAHAHAHAHA!!!! Nei sorry meg, men nå lo jeg virkelig GODT!

Blir dere kåte av å snakke fitte på DINBABY???? Kjære meg!!

Kom dere ut på jaktmarkedet igjen, dette ble jo bare patetisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...