Gå til innhold

Kan man få mindre symptomer av og være 2gangs gravid??


Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR!

Anbefalte innlegg

 

Da tenker jeg bare sånn litt defust altså, vet jo at alle er forskjellige og det der..

 

Men tenker bare siden kroppen liksom har vært gjennom det en gang?

 

Sist etter positiv test blødde jeg fra tannkjøttet, gørr kvalm puppene var så ømme at hvis noen kom innat var jeg i fare for og slå..og mensmurringer og temprament..

 

Denne gangen har jeg nesten ingen ting, mensmurringer og temprament...hmmm

 

Nesten så jeg ikke tror det liksom, er jeg virkelig gravid??he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har faktisk tenkt på det samme som deg,jeg har ikke ett fullgått svangerskap bak meg,oppdaget en MA i 12 uke,vært dødt siden uke 9. Men denne gangen har jeg nesten ikke symptomer. Sist var jeg mer kvalm og ømme bryster,trett,hyppig på do. og stikninger i magen. Denne gangen har jeg vært kvalm 3-4 ganger,stikninger i magen,trett og hyppig på do. Hadde MA i feb og gravid igjen nå, er 7+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var d omvendt... nesten ingen symtomer på første... og nå er jeg kjempekvalm og uggen=/ tror svangerskapene er forskjellig uansett=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper det.......når nr 1 var i magen lå jeg rett ut å spydde i 8mnd, noe jeg ikke ønsker å repitere :)

så denne gangen har jeg ikke spydd enda, men er bare 5 uker på vei, så kansje det kommer, NEI. men blør som bare det fra tannkjøtt og puppene er utenfor rekkevidde....au bare mannen nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...