sistemannpåvei Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Vi står fast, vi klarer ikke å bli enige. Jeg liker spesielle navn (Lèon, Marco, Tristan) Han liker det jeg kaller "kjedelige" navn (Tom, Tim, Michael). Gutten vår blir halvt Amerikansk, så navnet MÅ fungere på begge språk. (vi flytter litt frem og tilbake.) Vil også gjerne ha dobbeltnavn. (broren heter Alex(ander)), jenta vår har et spesielt navn også Nå er det krise; kan noen hjelpe????
C....I wanna be mum to three Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hva med : Marco Leander Tim Lèon Jean Michael Tom Lèon John Marco Jim Tristan Jim Leon
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Marco er et nydelig navn Marco Jeremiah Francis Elian Marcel Anthony Vincent Lèon Sam Adriel Kian Mateo Jayden Dominic Abram Felipe Alvin Isaiah Aden Lawrence Jamie Emanuel Kaiden Olivier Jonah Antonio Edwin Nicolas Adrian Luis Caleb Zachariah
Vannmann35 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Leo, Theo, Felix, Kasper, Marcus, Lucas, Isak, John, Jack, Max, Georg f.eks. Ta ellers en tit på navnetoppen i England: http://www.statistics.gov.uk/pdfdir/fnames1206.pdf Mange tips her!
sistemannpåvei Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 takk for gode forslag, men vi er fremdeles uenig. Han likte theo, jeg likte leo f.x! Dette er så vanskelig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå