Gå til innhold

I dag er min siste dag her inne=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen bærer det over til 2. trimester, forventer å se dere alle igjen der inne om ikke allt for lenge=)

synes disse 12 ukene har gått ufattelig fort, ikke lenge siden jeg satt med testen i handa inne på bligravid å jubla høyt for meg selv=)

ønsker dere alle lykke til videre,

kommer garantert til å være her inne å snike litt uansett=)

stoooore klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, det har gått fort!

nå syns jeg jeg har vært lenge nok på BliGravid, når de på 2.trimester har vært på BliGravid samtidig som meg;)

Og jeg har bare prøvd i litt over 2mnd...

Grattis, da, Storken:) Håper du får en flott sommer med fin gravidmage:) Jeg kommer nok etter, IKM på torsdag;)

Skrevet

Grattis! Kommer etter om et par uker : )

Skrevet

å så spennende, kjenner igjen følelsen av å gå å vente på ikm, nervepirrende=)

å akurat i det man tester så kniper man igjen øynene litt for å så tørre å åpne dem igjen, aaaaah, kjenner sommerfuglene i magen igjen nå jeg=)

håper testen gir deg det svaret du ønsker å at du slenger deg på inne her om ikke alt for lenge=)

når skal du teste?=)

lykke til!=)

Skrevet

Er en stund til jeg kommer etter da 4+2, men henger på hvertfall..he he

Får bare håpe at jeg kommer igjen 1trimester, alltid litt bekymret i beg jeg..

Masse likke til for deg da;-)

Skrevet

Lykke til!!! Kommer forhåpentligvis etter om 4 uker!!

Skrevet

ikke bekymre deg, tenk fram i tid å styr unna innlegg som kan skremme deg, det har jeg prøvd på..

har lest på innlegg om ma og sa og hele pakket, og etterpå så sitter jeg igjen med en følelse av at "hva vist noe er galt med min spire"?

den følelsen er rett å slett et press på psyken=/ sæli siden jeg ikke har hatt noe tidlig ul eller hørt hjertelyden eller noe...

men håper å tror det går bra=)

tenk positivt jenter, ikke bekymre dere=)

Skrevet

Godt å ha kommet over det første hinderet ja! =) Jeg flytter over sammen med deg i morgen jeg da!!! =)

Skrevet

Hei Storken Airline!

Jeg kjenner det kribler litt når du sier det for jeg går over om 3 dager selv. Ifølge babyverdens terminkalkulator har jeg termin 23. november. Har lenge følt meg mer hjemme på 2. trimester, så det skal bli gøy å komme over dit!

Lykke til videre og vi ses på 2. trimester! :-D

Skrevet

Grattis, kommer forhåpentligvis etter jeg også på en stund =)

Skrevet

Hei stork airline

Er også min siste dag her inne, ja det har gått knaldfort. -og tipset med at holde seg unna div. negative innlegg er ett godt tips!

Jeg har ikke heller verken tatt tidelig ul eller hørt hjertelyden, men har også god magefølelse;)

Skal til første jordmor kontroll imorgen så jeg gleder meg!

Vi ses i 2. trimester.

Skrevet

så gøy at det er så mange som følger med over di nermeste dagene=)

Skrevet

Lykke til videre!

Gleder med til å komme etter om noen uker. Du går jo over i det trim. hvor vi skal ha det best, så du får kose deg masse og nyte graviditeten videre...

Skrevet

Oj, skal vel over jeg også da...vi har jo termin samtidig...

Skrevet

så gøy=)

Skrevet

ja sant? Hvor er du fra? jeg bor i Bergen

Skrevet

et stykke unna deg=)

bor i nordland (vesterålen)=)

Skrevet

kommer etter om 3 uker jeg:)

Skrevet

jeg kommer etter til torsdag!!!!!

Helt enig med å holde seg unna skremmende innlegg. Man kan få hetta av mindre. Jeg har heller ikke hørt hjertelyd eller vært på tidlig ultralyd...godt å vite at det er flere av oss :-)

Skrevet

gøy gøy, venter på dere=) =) =)

Skrevet

kommer etter om ikke lenge jeg heller:) Usikkert hvor langt på vei jeg er..men for en uke siden så var fosteret ca 9 uker gammelt....Så da er jeg vel på vei inn i 2. trimester neste uke? eller?

Skrevet

Heldiggrisen - gleder meg til jeg kommer så langt!

Lykke til videre på ferden!

Skrevet

du må være 12 fullgåtte uker for å gå over til 2.trimester=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...