Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det svinger fort fra fortvilelse til håp av og til... Nå er jeg på dag 20 i syklusen, og IKM er ca 15. mai. I dagene etter forrige mens hadde jeg så vanvittig vondt i eggstokken at jeg var helt overbevist om at noe var galt. Gjettet på cyste, som jeg har vært plaget av tidligere. Noe som jeg også har fått hint fra lege om at kan gjøre det vanskelig for meg å bli gravid.

På dag 11 ga det seg, og det var omtrent da jeg tenkte EL skulle være, pleier å få det litt tidlig. Men denne gangen tenkte jeg at alt håp var ute, siden jeg var overbevist om at noe var galt, og dermed ble det ikke så mye produktiv innsats heller. Lite sex rett og slett.

Men, nå sitter jeg her og lurer likevel da... Hadde en liten blødning i forigårs. Jeg er vant med spotting i mange dager før mens. Men denne ga seg igjen med en gang. Det er uvanlig. Dessuten er puppene ømme "i sentrum" og ikke på sidene som de pleier å være før mens.

Så nå er jeg kjempespent, og teller ned til testing!

Og ja, nytt nick, byttet fra spireV.I.P. til dette.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9203186-nytt-nick-og-nytt-h%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅhhh, dette høres lovende ut!!

8-D

De gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt ømme pupper "i sentrum". Det er det sikreste tegnet mitt!!

Ønsker deg masse lykke til!! Det høres ut som du har hatt en liten festeblødning...

Jeg har ikm ca 20. mai, og kommer rett etter deg. Vi får krysse alt vi har!

=)

Tusen takk:)

Jeg har vært gravid en gang før, endte i en tidlig SA, men hadde da også en sånn blødning, kun en dag, så ingenting mer. Har også tenkt at det kanskje er festeblødning... Håper håper... Tenk, om det virkelig er sant. Jeg kjenner at jeg spinner drømmer som bare det her.

Går på do i ett sett for å sjekke at det ikke er spotting på gang.

Klemmer inn brystvortene stadig vekk for å kjenne om det fortsatt er ømt... He he... de blir vel ikke mindre ømme av den behandlingen. Må bare huske på å ikke gjøre sånt når jeg er ute blant folk.

Masse lykke til du også!! Spennende dager frem mot IKM:) Krysser alt jeg kan!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...