Lillegull og spiren Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 hmmm:) får inn både ja og nei..kan det være veldig tidlig?
Lillegull og spiren Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 ja det kan hjepe,får jeg får inn at du kan være gravid nå..lykke til:)
gilmore girl Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2007 takk for svar nattinatt å elastica fikk også opp at jeg er gravid nå...får du fram kjønn?? å er d en eller to??
Lillegull og spiren Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 hei du:) takk for innlegget du skrev til meg..på bli gravid siden..meg som ikke fikk osve i natt..he.he.siden jeg tenkte og tenkte. du sa du kunne ta en titt på meg:) jeg lurer på når jeg får en spire i magen? jeg har el ca den 17 mai og ikm ca den 31 mai, får du opp noe mere? jeg er født 08.04.84 klem
Lillegull og spiren Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 om du er gravid eller ikke er jeg litt usikker på,men jeg får fortsatt opp et ja her..om du ikke er det skjer det veldig snart,,får opp ei jente på deg jeg..jeg skrev litt lengere opp her:)
gilmore girl Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2007 hei å takk for svar...visst du ikke var gravid nå så blir du d når du har eggløsning å jeg føler jente på deg..nå er d 7 stk som har spådd at jeg er gravid nå..he he..så d blir spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå