Gå til innhold

Kjære Baas- med snart en spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du.

Du har spådd meg for lenge siden og jeg tror jeg kan huske at du fikk opp en graviditet på meg. Men det her er lenge siden.

Jeg har fulgt med litt her inne, og vi begge har like lang prøveperiode.

Ja, dette kan ta sin tid, spsielt når ønske om en spire er så stor.

Nå mens kommer hver måned blir jeg så deprimert og får så hjertevondt. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke la det gå ut over mine nærmeste. Ikke lett, I hverfall ikke for han jeg bor sammen med.

Sambo skal på utredning nå 15 juni for å ta en sædprøve.

Han tror selv at det ikke er liv der nede. Som liten ble den ene testikkelen operert (lå i magen), Og i den andre har han hatt indre blødninger (fotball). Fastlegen hans sa han måtte forberede seg på at det ikke var liv. Tårene triller nå.......Helt hjerteskjærende det her...

Første pp, sommer i fjor tror jeg at jeg hadde en sa. Jeg gikk 2 uker over tiden, ogmensen som kom var noe av det værste jeg har opplevd. Varte også 4-5 dager lenger enn vanlig, hadde kramper også. Pluss at det kom ut store blodklumper (gelekake). Beklager detaljene Baas.

Jeg tok aldri testen for jeg var så redd at den skulle være neg.

Så jeg tenker: om det var en sa, så har han noen levedyktige soldater, eller???.

Kan du hjelpe meg Baas å se?

Kan du se en spire på oss?

Trenger vi hjelp?

Hadde sist mens 26/4

Eggløsning ca rundt 10 mai.

Venter ikm ca 24 mai

Nattinatt spådde graviditet på meg i 30 års gave. Jeg ble 30, 22 april, men ingen spire:(

Veldig takknemlig for svar. Tusen takk:)

Jeg:220477

Han:131175

Så håper jeg den sitter snart for oss begge to.

Mange klemmer til deg fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff a meg..ble helt trist her jeg vennen:)

men jeg får opp at det er ikke lenge til du har en liten skatt i magen din..

det første som jeg får opp et sommeren,,ser varme og lys heller litt mot høsten,men det er ikke det på en måte..he.he

jeg får opp at dere kan trenge litt hjelp,men der kan jeg ta feil assa.

jeg får inn rosa blonder,så jeg tror det kommer ei lita jente.

vet akkurat hvordan du har det..jeg var sikker på at jeg var gravid denne pp,men nei da..jeg tenker og tenker og alle rundt meg har fått baby nå:(

men kan vi ikke holde kontakten,så kan vi prate litt sammen?

jeg har fått innkalelse i juni til undersøkelse,,,følger hverandre ganske likt vi:)

Skrevet

Å tusen takk for svar og for at du tok deg tid.

Jeg vil gjerne holde kontakten med deg.

Jeg ha enda ikke vært på undersøkelse. Tenkte å vente til sambo har fått svar. Er alt greit der ( håper så inderlig) så vil jeg undersøkes.

Uff, er det ikke urettferdig??? Vi som ønsker oss så ubeskrivelig mye så streve, mens de som ikke er helt klare eller ønsker seg barn blir gravide på første forsøk.

Jeg tror syken har litt å si. Greier liksom ikke helt å slappe av. Tenker for mye på det. Etter eggløsning; går jeg å kjenner etter symptomer. Føler meg litt gravid hver måned også. Følelsen kommer nok for at ønske er så sterkt.

Rosa blonder..... Blir helt rørt her jeg. Ønsker meg en jente først og en lillebror siden. Det er lov å ønske seg....

Bare at en spire fester seg, og at det blir velskapt og friskt er en gave som jeg virkelig unner oss begge.

Du hører fra meg Baas.

Stemmer det at du venter ikm 31 mai?

Ligger ca en uke etter meg.

Spennende å følge hverandre videre i prøvetiden. Det er jeg veldig takknemlig for at du vil:)

Ønsker deg det aller beste vennen.

klemmer

Skrevet

ååå du virker som en veldig snill, og trofast venn:) får inn en sånn god følese på deg:)

ja klart jeg vil ha kontakt med deg,vi er jo i akkurat samme båt:(

alle mine venninder har fått barn nå,men det er vell jeg som har ønsket det mest..alle de andre skulle vente,men ble det uten å tenke på det,så her har nok psyken litt å si ja.

men jeg føler at vi kommer til å bli gravid ganske likt:) spennende assa.

ja jeg har ikm den 31 mai..har el ca den 17 mai..så da er det bare å håååpe at det kommer en liten spire..kimby fikk opp at jeg fikk posetiv test i slutten av mai begynnelsen av juni:) så vi får se.

åååå dette skal vi klare vennen:) kan du love meg at du begynner å slappe av og gjør helst to ting om dagen som gjør at kroppen din slapper av,så skal du se at dette går fortere en du tror:)

Skrevet

Takk det samme til deg vennen. Tvi tvi for 17 mai. Kanskje jeg kan gratulere deg med spire og Norge med dagen.

Dette skal vi klare. Skal prøve å slappe av og tenke på alt det fine jeg har rundt meg.

SAMMEN prøver vi å slappe av. Fin årstid da, men tanke på godt vær og mye som skjer utover. Hadde vært værre på vinterstid tror jeg.

Håper spiren sitter på oss i løpet av sommeren.

Ønsker deg alt godt.

Ha det bra så lenge. Du hører fra meg.

Ha en ellers fin søndag.

Klem igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...