Gå til innhold

Kan det være???


Life is a gift

Anbefalte innlegg

Heisann jenter!

 

Gratulerer så mye med den lille spiren. ;) Jeg bare lurer på om noen kan hjelpe meg?

 

Jeg testet meg i dag tidlig (gr.test) og fikk en svak teststrek...tør ikke tro det kan være noe, for jeg har jo ikke IKM før 11.mai. Andre symptomer: fiser som en gal (hehe), støl i korsryggen, søtbehov -men spiser nesten ingenting av det, drømmer mye, kviser på ryggen (uff) og eller en litt annerledes følelse i hele kroppen...

 

Kan noen hjelpe meg med sine erfaringer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en strek er en strek, jeg testa å bare med svake streker da jeg testa positivt, og idag er siste dagen min her inne på 1.trimester=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??? Ahh...jeg vet ikke om jeg ble glad eller engstelig no..tenkt om jeg er gravid da?? Jeg har liksom ikke trodd at det kan være tilfelle med meg og min kropp. Det er bare andre som er så heldige....

Oi...eg må teste meg igjen i morgen....kan nesten ikke vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg testa også svakt positivt 5 dager før IKM - så det er absolutt mulig! Jeg var også oppblåst i magen, og støl i korsryggen - og bare følte på meg at jeg var gravid. Den morgenen jeg testa var jeg litt "uggen" i tillegg, og det var derfor jeg fant ut at jeg skulle ta en test :-) LYKKE TIL (OG GRATURERER!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg krysser fingrene og håper virkelig dere har rett...;) Nå kommer mannen hjem snart...lurer på hva han kommer til å si...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...