Gå til innhold

Orginale måter å fortelle kommende besteforeldre om graviditeten?


sørlandstulla

Anbefalte innlegg

Lurte bare på om noen hadde noen orginale, gøyale måter å fortelle kommende besteforeldre, tanter og onkler om graviditeten. Nærmer seg at vi snart kan fortelle noe, men har lyst til å gjøre det litt artig.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skrev nyheten til svigerforeldrene mine i et kort for svigermor hadde bursdag for litt siden. hun hylte det var så morsomt hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere barn fra før? hund eller andre kjæledyr? Hvis det kan du spørre om de kan være "barnevakt" på termin datoen, som antakeligvis er en stund frem i tid.Så kan du forklare at du skal på sykehuset osv....

 

Vet ikke om det er orginalt nok men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la kopi av helsekortet i en konvolutt som vi merket med "Viktig informasjon". Hadde laget konvolutten som en firmakonvolutt, så de ikke skulle kjenne igjen håndskriften. Sendte det til samtlige samtidig. Ganske morsomt å gå og vente på telefonene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm nei mamma har gått å hørt på gravid mase mitt i flere mnd, så da den klaffet ble hun kjempe glad :)

Har ei søster som fødde en dag etter jeg fikk vite jeg var gravid..ringte hun på sykehuset å sa at om ca 9 mnd ville jeg arve litt klær...........koselig. Ja har ikke fortalt det til ungene her hjemme eller de andre søskene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakk inn et garn nøste, strikkepinner og en oppskrift på baby tøy med beskjeden: Nå har du noen mnd på deg :) Den slår an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk tidlig ultralyd og rammet bildet inn og ga det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte en body til Amalie hvor det står verdens beste storesøster på også dro vi på besøk til besteforeldrene ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den var skikkelig bra Snuppelure 74 =) Kanskje jeg skal gå for den!! Hvor fikk du tak i den bodyen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...