Gå til innhold

Mange som skal ha barn med venninner??


Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR!

Anbefalte innlegg

 

Dette er jo helt supert da;-)

 

En vennine av meg får nå i august en i desember og meg og min beste vennine skal ha i januar begge to, med 2 dagers mellomromm..he he

 

Syntes dette er helt topp jeg altså...

 

Får bare håpe det går bra for oss alle sammen nå, krysse fingrene for det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Denne kunne nesten missforståes...

 

Jeg mener sefølgelig samtidig..he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjihihi,måtte le litt da jeg så overskrifta di..je skal ha barn med min samboer og kjæreste jeg da;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he tenkte det ja...he he

 

regnet ikke med så mange svar..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nei skal ikke det ;o) (den overskriften var fiin!) (og hvordan kan venninnen din få en i august og en i desember, hehe)

Men jeg har flere venninner som skal ha baby i år,kjempegøy det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigersøster er gravid og skal ha i begynnelsen av desember og jeg i midten av januar.. hvis det går bra da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig du er. Jeg har vel fire venniner som jeg ser på som mine nærmeste. Først fant jeg ut at jeg var gravid, ringte vennina mi og hun hadde funnet ut det samme på akkurat den samme dagen.. Utrolig... Men det var ikke planlagt for hennes del, så hun valgte abort. Skjønner henne utrolig godt pga. livssituasjonen hennes, men synes det var litt trist for det. Hadde vært koslig å få barn samtidig.

 

Så når jeg var 2 mnd fant en av de andre venninene mine ut at hun var gravid. Hun ble kjempe glad og både hun og typen skulle beholde. Men så fikk hun den triste nyheten på tidlig UL at fosteret var dødt (MA). Utrolig trist... Selvfølgelig verst for min stakkars vennine. Men må innrømme at jeg gledet meg veldig til å få barn så tett med henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat funnet ut at det endelig var min tur, og har termin i januar. Venninna mi har rundt nyttårsaften, og hu veit ikke om meg enda.. Skal ringe å fortelle henne det nuh:) skikkelig snålt at det skulle bli slik i og med at vi har prøvd i nesten 1 1/2 år begge... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så tidlig dere fortelller hverandre...

Dva, jeg vet om flere som skal ha FØR meg, men blir å vente litt med å fortelle om oss;0)

Har ei venninne som venter nå i juni, ei som får tvillinger i september, og ei god kollega fikk bebiss nå i februar.

Artig, men sånn er det vel når en kommer i denna alderen? ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi jeg skal ha barn med samboern min jeg ;)

 

SKjønte hva du mente da ;)

Har ei venninne som skal ha 3 mnd før meg da ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tankte som alle andre her ;)

 

Har 3 venninner som alt har fått i år. Så er det 6 til som jeg vet om:)...Noen venner, andre familie;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle venninnene mine ble jo gravid på første forsøk omtrent, så de får 2007baby. Mens jeg måtte vente en stun, så jeg får 2008baby =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en hel haug med venniner som er gravide, men di flste har termin før meg, 3 i juni, 2 i juli, 2 i august, 2 i september, 2 i oktober og meg i november=)

 

JAH, HER ER MANGE GRAVIDE RUNDT MEG=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har en kjempegod venninne som venter bebis 10 uker før meg og et par mer perifere veninner som også skal ha rundt samme tid som meg. Kjempegøy! Men så er vi jo også i rette verpealderen, alle som en:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men søsteren min har akkurat fått sill lille nurk, så det blir 9 mnd mellom min unge og hennes, kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig overskrift!

 

En av mine beste veninner har termin 2 dager etter meg!! :-) Vi ble kjempeglade da vi fant det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den tregeste i flokken jeg, men har en vennine som skal ha nå i juni. Blir et halvt år i mellom, men vi skal nok få utnyttet tiden sammen godt. Gjenstår jo å se om det dukker opp noen med nr. 2 i månedene fremover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min har termin 11 uker før meg, svigerinnen min 5 uker før meg og en venninne 2 uker før meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...