babygullz <3 vilde Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Bare det jeg lurer på...sorry capsen=p orket ikke slette og skrive på ny...
anonymus 2 små Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Mine symptomer kom over en uke før IKM, da var jeg litt uvel, mase luft i magen, oppblåst. Ømme bryster og veldig irritabel. Ubehag i korsryggen og stikkninger i underlivet. Nesten så jeg lurer på om jeg egentlig er lengre på vei. Var sikker på at jeg var gravid etter siste TR, fordi jeg hadde en merkelig mens. Varte bare i tre dager og var lite og mer brunt. Og at jeg hadde div symptomer da også, tok test opptil 14 dager etter, men de var negative. Testet positivt 4-5 dager før IKM og den var positiv.
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 symtomene mine kom sånn ca 8-9 dager etter EL ... ømme pupper. Er ikke sikker på akkurat når jeg haddde ikm men testet 5 dager etter de første symtomene og fikk skyggestrek på QR.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Begynner på uke 7 i morgen, og har absolutt ingen symptomer ennå... Hadde det ikke vært for to vanlige, og tre digitale, positive tester, så hadde jeg vel ikke trudd på det!
3barn+en spire. Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har egentlig ikke hatt noen symtomer enda bare noen dager jeg blir bilsyk og jeg er 10 uker
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Jeg hadde økt utflod fra noen dager etter EL og utover, var derfor jeg fikk mistanke om at jeg var gravid... =)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 kjente bekkenløsning 7--9 dager før ikm hodepine,sliten og småkvalm noen dager før ikm
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Hadde veldig "premenstruelle" symptomer (mensmurringer, oppblåst i magen og ømme bryster). Men dette begynte rett etter eggløsning, og var mye sterkere enn vanlig så jeg skjønte jeg var gravid. Så begynte det å strekke og stikke i magen, så ble jeg veeeeldig trøtt. Så kom kvalmen i uke 7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå