Gå til innhold

NÅR KOM SYMPTOMENE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare det jeg lurer på...sorry capsen=p orket ikke slette og skrive på ny...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine symptomer kom over en uke før IKM, da var jeg litt uvel, mase luft i magen, oppblåst. Ømme bryster og veldig irritabel. Ubehag i korsryggen og stikkninger i underlivet.

Nesten så jeg lurer på om jeg egentlig er lengre på vei. Var sikker på at jeg var gravid etter siste TR, fordi jeg hadde en merkelig mens. Varte bare i tre dager og var lite og mer brunt. Og at jeg hadde div symptomer da også, tok test opptil 14 dager etter, men de var negative.

Testet positivt 4-5 dager før IKM og den var positiv.

Skrevet

symtomene mine kom sånn ca 8-9 dager etter EL ... ømme pupper. Er ikke sikker på akkurat når jeg haddde ikm men testet 5 dager etter de første symtomene og fikk skyggestrek på QR.

Skrevet

Begynner på uke 7 i morgen, og har absolutt ingen symptomer ennå... :P

Hadde det ikke vært for to vanlige, og tre digitale, positive tester, så hadde jeg vel ikke trudd på det!

Skrevet

Jeg har egentlig ikke hatt noen symtomer enda bare noen dager jeg blir bilsyk og jeg er 10 uker

Skrevet

Jeg hadde økt utflod fra noen dager etter EL og utover, var derfor jeg fikk mistanke om at jeg var gravid... =)

Skrevet

kjente bekkenløsning 7--9 dager før ikm

hodepine,sliten og småkvalm noen dager før ikm

Skrevet

Hadde veldig "premenstruelle" symptomer (mensmurringer, oppblåst i magen og ømme bryster). Men dette begynte rett etter eggløsning, og var mye sterkere enn vanlig så jeg skjønte jeg var gravid.

Så begynte det å strekke og stikke i magen, så ble jeg veeeeldig trøtt. Så kom kvalmen i uke 7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...