wicca Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Kan du se på kjærlighet og økonomi? Og ellers hvis du får inn noe Hvordan spår du forresten? Jeg 18.12.68 Han 16.04.69
Lillegull og spiren Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 hei:) jeg får opp bilder,stikkord også skriver jeg bare det som dukker opp. føler at det vangler litt i kjærliheten..skal,skal ikke,skal,skal ikke,,sier det deg noe? får inn at det vil bli bedre tider med økonomi rundt sommer/høst..mulig ny jobb som gjøre dette.
wicca Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2007 Tusen takk Ja det sier masse ser du om det stabiliserer seg snart? Ser du på helse? Ikke mangen som gjør det. Du spår sånn som meg du da holdt på lenge?
Lillegull og spiren Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 bare hyggelig:) jeg har på en måte alltid hatt sansen for sånne tng..he..he men jeg skjønte bare mere og mere at jeg må stole på det jeg føler,for det dukker opp ting vær dag som skjer i løpe av dagen... som i dag,,,,jeg har aldri blitt stoppa av politiet,,satt meg i bilen og fikk den følesen med en gang..så jeg satt på meg belte.ble helt skjelven i kroppen..så tenkte jeg at jeg tar nok feill.så gikk det 5 min og på motorveien ble jeg vinka inn av politiet..he..he da måtte jeg le. er såååå mye rart jeg føler som dukker opp..og nå har jeg begynt å se på venner og dam og jeg har såå mye rett,men også litt feil,for de skjønner ikke sikkorda mine bestandig,,he..he men etter en stund blir de mere klare. har du lyst til å se på meg?? når får jeg en spire i magen? får du inn noe mere? jeg er født 08.04.84.
wicca Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2007 Hehe godt du tok på deg belte da Ikke alltid jeg skjønner hva som kommer fram heller, får opp ting men klarer ikke tyde det før det her skjedd men blir vel mer vant til det etterhvert....kanskje Ser en baby på deg men føler den ligger litt fram i tid, føler du stresser litt for mye med det, stemmer det eller? Klarer ikke få opp no mer no jeg har sånn hodepine i dag, jeg kan se på deg en annen dag jeg er litt mer opplagt Får du inn noe mer på meg? hihi er så nysgjerrig (klarer aldrig å lære meg hvordan det ordet der skrives hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå