Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du kan ta en liten titt på meg :)

Lurer jo på det som de fleste her inne lurer på da ;)

...Får jeg flere barn?

Kan du se om jeg blir gravid igjen, og i så fall når?

Vi har 3 barn sammen som er født i mars 2002(jente), september 2003(gutt) og februar 2006(jente).

Sambo har også en jente fra før, født i november 1995

Håper jo på en liten til da vettø ;)

De fleste her inne har spådd meg et barn til, men tidspunkt for barnet varierer :)

Spent om du får opp noe på meg

Jeg er f. 14.10.74

sambo 14.08.74

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:)

kan ta en titt på deg vettu:)

det jeg får inn er snø,kaldt og vinter..derfor tror jeg du blir gravid i novemer...får inn fargen blå,så jeg tror det blir en liten gutt:)

får inn noe med kosthold?sier det deg noe?

Skrevet

Hihihi, Kimby tror jeg blir gravid rundt juletider, så håpe håpe ;)

Tja, kosthold...kan vel være flere ting ang det. Ser du noe mer?

Skrevet

får inn mat jeg..he.he.. spiser dere sundt eller usunt? om jeg kan spørre?:)

Skrevet

Uff, spiser nok litt usunt til tider ja :(

Prøver å skjerpe meg for jeg vil gjerne ned noen flere kilo.

Nå ble jeg litt nysgjerrig ;) Ser du noe spesfikk rundt det eller?

Dukker det opp noe annet også så vil jeg gjerne høre :)

Skrevet

hmmm...ja jeg vil også ned noen kg:)

men jeg får inn at det er lurt å spise litt oftere og litt sunnere..kutte ut endel ting dere vanligvis bruker,,

jeg får bare inn sånne stikkord,så derfor må jeg bare spørre om enkelte ord når de dukker opp..he..he

sier bil deg noe?får inn det flere ganger her..

Skrevet

Bil ja....

Kan kanskje være det at nå har det vært så mye greier/småting med bilen at jeg innimellom bare har lyst til å kvitte meg med den.

Eller så kan det være at jeg har lyst på en annen bil.

Eller at sambo har lyst på ny bil han også ;)

Og så har vår sønn bildilla!! Hihihi

Stilig at du får sånt inn da. Tenkte seinest i dag at jeg bare har lyst til å kvitte meg med bilen min...men jeg er jo så avhengig av den nå som jeg er vandt til den da ;)

Skrevet

he..he sitter å ler når du sier dette,for det stemmer såååå godt med det som dukker opp..får ofte bare inn enkelte ord,,men når jeg får noen ledetråder,blir alt myyye klarere..

jeg får inn en ny bil på dere etter sommeren...får også inn fargen rød..men om det er på bilen eller noe annet som følger deg i livet er uklart.

får også in noe med hage?

Skrevet

Oi! Det hadde jo vært kjekt med en ny bil :)

Hehe, kanskje sambo får den jobben han har tenkt å søke...der var det bilordning ;)

Rødfarge...sier meg ikke noe ennå. Tviler på om det blir enda en rød bil for sambo har nå en vinrød/burgunder mondeo... ;)

Hage. Ja, vi har planer om å sette opp gjerde enkelte steder på tomta + at vi holder på med legge noen heller i hagen for å sette opp partytelt :)

Og så skal vi plante litt blomster.

Kan det være det du ser?

Synes dette er moro. Du er den første som sier/ser sånne ting om meg/oss :)

Skrevet

ja den fargen rød er nok den bilen dere har nå ja..får bare inn stikkord vettu,så derfor jeg må spørre..he.he

ja får veldig inn hage,jordlukt,planting osv..så det stemmer det jeg får inn her på deg.

det er ikke mange jeg får inn mye på,men enkelte som deg dukker det opp masse nye ord mens vi skriver og da må jeg bare spørre.

jeg kan også ta feil,men veldig ofte stemmer det jeg får inn,men at andre ikke helt skjønner stikkorda mine..for jeg kan føle noe som skjer om en stund eller dager og da vet jo f.eks ikke du hva jeg mener om jeg sier orde vann/hav,,,og om 3 dager så har dere vært på en båt tur som ikke var planlakt,,dette var bare et eksempell.

men i dag..så skulle jeg ut å kjøre et godt stykke..jeg fikk en følese på politi med en gang jeg satt meg i bilen,så jeg satt på meg belte.

da jeg kom på motorveien var det lite biler og jeg tenkte at nå tok jeg feil,,så merka jeg at jeg lå i 100 i 80 sonen,og fikk følesen av at nå blir jeg stoppa,så jeg kjørte saktere,,etter 5 min,ser jeg pluttselig en politi mann i veien som vinker meg inn,,jeg har aldri vært stoppa før,så jeg ble litt nervøs..men dette viste jeg at kom til å skje med meg i dag,,,he..he rare greier

Skrevet

Nei, er ikke greit å skjønne alle stikkord hvis det ligger litt fram i tid :)

Det var jo bra du har den evnen da. Kunne vært kjekt det å få inn signaler om at onkel politi står langs veien ;)

men sånne følelser kommer vel kanskje av seg selv?

Du virker så flink så jeg har lyst til å spørre deg om du ser noe på sambo ang jobb eller yrkesretta attføring eller no? Er arb.ledig men har et bein innefor trygdesystemet....

Skrevet

takk for det:)

får inn en type jobb,men ikke fast..føler at det ikke går på en måte..at han ikke helt klarer,,hmmm..så jeg føler at han blir i sytemet litt for å si det sånn..

men nå er jeg så trøtt at jeg stuuuper i søvn..men bare skriv på denne tråden,så skal jeg se etter deg:)

lettere å huske når man har alt samlett.er så mange jeg spår,så det går litt i glemmeboken:)

Skrevet

Ja, kan nok være noe i det at han ikke blir i jobben han evnt får. Det er litt "greier" rundt det der...uten å utdype det akkurat nå :) Ser du hva slags jobb det er?( trenger ikke svare nå ikveld, kan dytte på tråden hvis du glemmer meg ;) )

Nå skal du få litt fred fra meg ;)

Her blir det straks bussanlullan her også ;)

Sov godt og drøm søtt :)

Klem

Skrevet

Dytter litt jeg.... ;)

Og så lurte jeg litt på hvor mange barn ser du på meg totalt?

Ser du noe ang økonomi?

Forholdet mellom meg og sambo?

Ser du om vi blir gift?

(Hvilken jobb så du sambo fikk?)

Det er vel det jeg lurte på i farta, men ser du noe annet på meg så spytt ut ;D

Klem

Skrevet

En ny dag :)

Skrevet

oi, der forsvant jeg laangt ned på lista ;)

Skrevet

En ny dag, en ny mulighet :)

Skrevet

prøver igjen jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...