Gå til innhold

plagsomme hormoner! Noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg er så hormonell for tiden at jeg skjønner ikke hva som går av meg!

Det går slevfølgelig ut over min kjære samboer, som er verdens beste kjæreste.

Det skal ikke mye til for å utløse en strøm av tårer, og en liten detalj kan utløse en del negative tanker. Da ser jeg svart på alt! Jeg prøver å finne alle mulige feil med kjæresten min, og lar han gjennomgå med kritiske spørsmål..ikke lenge etter er krangelen igang, som ender med nye tårer fra min side..Etterpå skjønner jeg at hele krangelen har vært helt meningsløs, og at jeg selv har laget problemer ut av ingenting..

Hva skal jeg gjøre??

Noen som har det på samme måte, eller har noen gode råd?

Fortsetter under...

heia...det høres for meg veldig kjennt ut og heldigvis vet min samboer at jeg er ikke sånn te vanlig og ta det mest med et smil. seff blir det noen ganger for mye for han også men da hører han ikke på meg lenger. men vis du syns at du har det ikke helt under kontroll kan du jo bare snakke med din lege eller jm om det....men rue de sier det samme at det er helt normal og blir nok bedre etterhvert.

Lykke til videre ;)

Kjenner meg også igjen. Tålmodigheten er veldig kort og plutselig glefser jeg til ;) Går faktisk utover de på jobb også, ikke så mye nå siden jeg jobber 50%. Mye stress og at man helst skulle gjøre 3 ting på 1 gang fikk meg litt sur, klarte å holde meg i skinnet, men hadde lyst til å eksplodere. Samboeren min vet godt om mine hormoner siden dette er nr to. Har en på 2 1/2. :) Men vi kommer oss nok gjennom det. Hjelper på når sol og varme kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...