Gå til innhold

Da er "den indre fienden" på vei...

Anbefalte innlegg

Flere dager for tidlig, men den er her. Merkelige greier. Jeg har alltid fått den en ukedag senere en inseminasjonsdagen, nå får jeg den to dager før. Det har aldri skjedd før. Ikke har jeg gått på hormoner denne gangen heller.en annen ting er at jeg alltid får den på morgenen. det er kun spotting foreløpig, men jeg har mensmurring i magen så det stemmer vel.

Ja, ja, da blir det hormoner allerede på tirsdag da. Like greit å ikke måtte vente. Always look at the bright side of life, er det ikke det man skal leve etter....

Vel, det må vel være lov med en liten shit, shit, shit før man tar på seg smilet igjen :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9200174-da-er-den-indre-fienden-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

....men er det ikke litt tidlig å konstantere at det ikke gikk?

Nå er jeg alltid optimist, men dette synes jeg ikke høres avskrekkende ut! Mensmurringer er helt vanlig, også når men er gravid, og blødningene dine høres jo mer ut som spotting enn mensen...

Jeg krysser fingre for deg og er spent på hvordan de neste to dagene utvikler seg!

Du er ikke alene om å synes at jeg kaster inn håndkle litt tidlig.

Det er utrolig hyggelig at andre er så positive på mine vegne :o)

Men, testen var negativ i dag og. Blødningen har gitt seg, så den kom nok bare fra livmortappen, men fornuften i meg er fimelig sikker på at det nå er over.

Jeg har i natt hatt veldig sprenging i brystene og ganske vondt på høyre side av magen. Det var der jeg hadde eggløsning. Det gjorde selvfølgelig at jeg var litt ekstra spent da jeg stod opp og testet kl 05.00 i morges. Ler....., disse nettene er ganske slitsomme altså :o)

Vel, hvis dette hadde vært symptomer på graviditet, burde vel HCG-verdien absolutt vært høy nok til å kunne måles???

Har noen av dere testet negativt dagen før IKM og så positivt på IKM?

Egentlig er det litt godt å ha slått det fra seg før mensen kommer, på den måten blir det til at jeg går og venter på den i stedet for å være redd for at den skal komme :o)

Jeg er enig i at det er bedre å vente på at mensen skal komme enn å frykte at den skal komme, men jeg har venner som ikke har fått positiv test før mange dager etter IKM. Om det er symptomer på graviditet eller ting du bare legger merke til er vanskelig å si, men HCG nivået i kroppen lever nok sitt eget liv, uten at det nødvendigvis har noe med følelsen i brystene eller magen din å gjøre.

Jeg er som deg, klarer ikke la være å teste lenge før det egentlig er mulig å få noe resultat, men resultatet kan komme til utålmodige sjeler som oss også, men kanskje ikke så tidlig som vi håper og forventer.

Jeg synes fremdeles disse spotblødningene dine ligner mye mer på en graviditet enn på mensen, så jeg krysser nok en gang det jeg har og venter i spenning!!!!!

Jeg har og tenkt på alle de som ikke tester positivt før etter IKM, men så har jeg tenkt at det ofte er jenter som gjør det på "normalmåten" og dermed ikke har like god kontroll som oss på når eggløsning faktisk finner sted.

Vel som alltid vil svaret vise seg om en dag eller to :o)

Annonse

Skjønner godt hva du mener, følte det ofte på lang vei jeg også og syntes det var like greit å bli ferdig med skuffelsen framfor å fortsette å leve i håpet liksom. Men jeg fortsetter nå å håpe for din del helt til du får mensen jeg da, det er jo faktisk håp helt til den indre fienden dukker opp, ikke sant......

Jeg synes det er kjempe gøy at dere er så positive.

Blødningen tror jeg nok kom av at jeg hadde sjekket livmortappen.

Jeg tenkte og et lite øyeblikk på festeblødning og ble ganske ivrig, men det var nok for lite til at det var det.

Jeg ble og veldig ivrig da livmortappen plutselig var myk. Det stemte ikke i det hele tatt med det "Pernille" har skrevet, men så så jeg jo at mange har beskrevet det motsatt av henne. Myk tapp før mensen.

Jeg må innrømme at det har blitt noen runder på nettet det siste døgnet. Man prøver jo til det lengste å finne noe som kan vekke nytt håp :o)

Men, alvorlig talt. Denne HCGen burde ha vært målbar nå hvis jeg hadde vært gravid. Det med å vente med å teste til IKM er jo litt gammeldags med de følsomme testene man får tak i i dag.

Er dere ikke litt enige i det da? Har vi egentlig hørt om noen som har så kontroll på eggløsning som oss som har testet negativt helt frem til IKM? (Hahaha, se nå fisker jeg egentlig etter noe som kan gi meg håp igjen :-D

Jeg er HELT sikker på at selv de som har så god kontroll på EL som oss, også kan være noen treiginger på å produsere HCG! Befruktningsøyeblikket vet vi jo ikke...! Selv har jeg blitt gravid via Stork to ganger, og to ganger har min ermin blitt flyttet tilbake. Det burde jo ikke være mulig, men pga at selve befruktningen kan skje senere enn vi tror, så er det mulig. Altså..... dette er ikke over før Tanta finner på å komme min venn....

Lykke til. Jeg unner deg virkelig positiv test nå. Krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...