Gå til innhold

Jeg er vel egentlig ikke alenemor lengre jeg nå:p

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

(men jeg vil ikke forlate forumet enda:p)

Han kom hjem fra idag (vært vekkreist i 9dager) med den største diamantringen! siden vi har vært veldig "på" de siste månedene så har vi bestemt oss for at vi offisielt har blitt sammen igjen.

Så nå er det bare og håpe på at det "forholdet" holder seg på go'siden.

Vi hadde det jo i utgangspunktet helt perfekt sammen de to årene frem til jeg ble gravid, og jeg synes fremdeles det er helt utilgivelig at hun faktisk forsøkte og presse meg til abort,, og gjorde det slutt med meg fordi jeg ikke gjorde det. Men men, prøve og komme oss videre.

Nå sitter han hvertfall her og ser på alt jeg har kjøpt til lille jenten i magen=)

Hva gjør dere i kveld da jenter?

jeg vil ha iiiis!

Fortsetter under...

Eg har og løst på IIIIIIS, har hatt is-dilla i 3 uke no:p!!!;)

Så bra at d ordna seg for dåkker!!!:):)

Dåkker hadde jo litt å gå på da fra før av, dere hadde jo hvert ilag i 2år i forveien, og dere traff bare en liten hump i veien:)

D gjør jo de fleste par, d at man klare å komme seg på veien igjen e jo d som bevise at d blir å gå bra:)

E kjempe gla på dine vegne!!

D e jo trossalt d som e best for likje tøtta dåkkers, at foreldran hennes e forelska og bor ilag!:)

Og selvom du kanskje ikkje offesielt høre tell her lenger, så gjør du d allikavel:)

Må ikkje forlate oss du som e en sånn solstråle!!:)

Dessuten så veit du jo fortsatt litt om hvordan d e å føle at man *snart skal bli alenemor* , selvom dåkker no har klart å årdne opp, så høre du fortsatt litt tell her inne;)

*stoooooooooor klem*

Så koooseliiii :)

Drit i hva vi er, for streng tatt så hører ikke jeg hjemme her inne lenger heller siden jeg jo har blitt alenemor. Men så er det nå her jeg føler meg mest "hjemme" da, selv om det selvfølgelig er kjekt å "møte" andre som er i samme situasjon som meg. Vi får være litt her og der, tror jeg:)

Is, ja. Har egentlig ikke lyst på så mye om dagen, jeg. Er så trøtt, for Nikoline vil jo da ikke roe seg om natten med mindre hun ligger inntil meg, og det gjør jo ikke meg noe, men da får ikke jeg sove... Er litt overtrøtt også, tror jeg. I natt skulle hun hatt mat kl 5, og hun begynte og gråte litt. Jeg stod opp, kokte vann, satt ut melken (som allerede var klar i flasken) og gikk inn igjen jeg til henne. Siden hun ikke var helt våken enda la jeg meg ned ved siden av henne og sovnet. Det gjorde hun også, og vi våknet begge to med skikkelig sovesveis kl 6.30... Jaja, hun er fornøyd hun, så da får det være det viktigste :)

Noen av dere som ikke kan amme? Eller som har barn som ikke vil?

Annonse

Gratulerer da fisken, men bare bli du, du vet jo hva det vil si å måtte planlegge å skulle bli alenemor...;-) Holder det! Og sivilstand, nei det er ikke alltid så viktig. Alt det andre med å gå gravid er jo tilnærmet likt. Lykke til og håper forholdet holder. Kan du tilgi ham går det jo forhåpentligvis greit :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...