mother to be :) Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Kjøpte vognen i dag, nå gleder vi oss bare til å få den. Men har egentlig ikke så greie på vogner (er til vår første), så lurer på om noen har noen erfaringer eller har hørt noe om denne vogna???
Filosofia m/supersprett Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Vi har denne vognen. Synes den er kjempefin men har ikke brukt den enda. Den står bare i stuen. Det er 3 ting som jeg kanskje synes kunne vært anderledes. Hjulene kunne vært lufthjul (man kan få kjøpt det til de 2 bakerste hjulene) Handlekurven kunne vært lettere tilgjengelig. Og så vidt jeg kan forstå kan man ikke få lagt ryggen i sportsvongsdelen helt flat. Dvs det blir en helning på noen cm. Dette har ingenting å si så lenge man bare bruker sportsdelen tror jeg, men med softbag heller bagen litt. Noen som har erfaring med dette? Vil tro dette gjelder andre Teutonia modeller også siden sportsdelen er den samme på flere av modellene..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Er en super vogn. Men krever vedlikehold som alle andre vogner. Hadde byttet de bakerste hjulene til luft hjul, den blir da mye bedre og trille.
mother to be :) Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har bestilt med ekstra lufthjul. Også har vi hardbag, men ble litt bekymret når jeg leste her at folk sliter med å få lagt bagen helt flat....
maxi27062007 Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Dette er en super fin vogn men en er veldig kort i ryggen, min datter på 3 år har vokst ifra den for lenge siden! Får ikke skjermen over hode hennes, den er kun ca. 43 cm mens vanlig lengde er ca 50-53 cm!
Filosofia m/supersprett Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Mother to be: Hva sa de da du bestilte med ekstra lufthjul? Har nemlig hørt at hvis man gjør det så sier de at det ikke passer til.. Men jeg snappet opp her inne et sted av en som jobber i en babybutikk at vanlige teutonia hjul passer på de to bakerste hjulene.
elly belly Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Vi har bestilt den og gleder oss til å ta den i bruk. Vi har ikke funnet en eneste vogn som oppfyllet våre kriterier helt, men denne kom nærmest. Skal jeg kicke på noe, så må det bli følgende: - liker ikke luftkanalhjul fordi de er hardere og ikke så gode å kjøre med på vinteren. Men kjetting på boks må funke like greit som på bildekk hvis snøen klabber. - liten avstand mellom sportsdelen og handlevognen, slik at det ikke er så lett å komme til. Det blir bedre når duobagen settes på fordi den står på ben som bygger opp litt. Bortsett fra det ser det bra ut )
mother to be :) Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2007 Hun ene ekspiditøren mente at det ikke gikk med andre hjul...Men så kom en annen ekspidiotør for å hjelpe oss, og da prøvde vi å skifte hjul på vognen, og det gikk fint! Men kun på de to bakerste, det framerste må ha det hjulet det kommer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå