**My little Miss drama and I** Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Hvordan går det med amme "helvette";-P... har så vondt nå å anstrenger meg hver gang hun spiser at produksjonen har gått litt ned virker det som ,så hun spiser i et! ga hun nettopp mme og guud det var herlig.. hun brukte 10 min i motsetning til ca en time.. men er ikke sikker på hvor mange mml man skal gi..?! kommer vell ann på vekt o.l?! Skal på helsestasjonen på onsdag å høre hva de sier, klarer ikke mer av den amminga ... eller prøver jo enda ,men blir ikke mindre sår eller anstrengt... kanskje de har noen råd?! Håper ting går bedre for deg?!... lykke til:-)
Xzux Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hei... Det går ikke så mye bedre her heller, bruker fortsatt bare den ene puppen, pumper den andre kanskje 2-3 ganger til dagen så tror produksjonen har gått litt ned her også.. Virker ikke som han blir fornøyd etter han har fått pupp vertfall å han spiser OFTE... Nå venter jeg på at pumpa skal bli kokt, har så jævlig vondt i den ene puppen,den er så øm på "framsida" og litt rødflammete og det såret ser jo ikke ut til og gro enda han ikke har "brukt" den på 1 uke... Får ikke håpe det er noe brystbetenelse?? Lurer også litt på hvor mye mme de skal ha? Min er rundt 4 kg nå tror jeg, og kan de få for mye?? Ga han i går da vi la oss, da drakk han opp 125 ml... å en time før hadde han sugd leenge på puppen, han er jo helt hol... Og ikke lenge etter det måtte han ha pupp igjen.... Har ikke sovet så mye i natt så lurer litt på om han kanskje har fått for mye mme kanksje? ikke godt å vite..:S Håper du får noen gode råd på helsestasjonen da..... Veit ikke hvor jeg skal gå til helsesøster enda en gang jeg, venter på at de skal ringe.... håper det blir snart så jeg også kan prate med noen.............
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Ja hoff har å fådd sånn sår nå på den ene puppen guud det er vondt! å på den andre er jeg sånn rød som du beskriver:-(.. Produskjonen min har gått ned hun blir jo aldrig mett virker det som.. hun skal jo ha pupp hele tiden blir gaal... Jeg tror man kan overmate de ja , de skal ikke ha for mye mme... er ikke sikker? men skal på kontroll på onsdag skal høre da.. hun har sovet kjempe godt ,bedre enn på lenge! sikkert fordi hun får nokk mat nå?! men gud jeg smører og smører med purelan og morsmelk ,men ingenting gror her enda så ammer jeg med skjold!!! hoff.. Oj så kjipt at du ikke har fått helsestasjon, jeg ringte selv for jeg måtte få hun veid:-)... Får håpe det ikke er brystbetennelse du har, det er jo helt for j.... har jeg hørt... du har ikke gitt opp helt ennå nei?! Klarer liksom ikke gi helt opp, men makter snart ikke mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå