annda Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Hmmm.. jeg har nå blødd litt hver dag i noen dager, men kun bittelitt når jeg har vært på do, og en stripe i trusinnlegget iløpet av hele dagen. Altså ikke sånn som jeg pleier når jeg har mens, for da er det mye mer... Men saken er den at jeg slutta på pilla i juli og har ikke fått tilbake tr enda, så hva dette er aner jeg ikke... GRAVID??? Rifter etter sex, sprengt blodkar?? Noen som har opplevd dette? klem fra annda=) annda
Erisa* Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Det kan være som du sier; rift etter sex, sprengt blodkar, men også blødning pga eggløsning, eller festeblødning. Du kan jo ta en test om en uke eller to, og se hva den sier:)
annda Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 ja jeg får ta en test snart, men jeg tror virkelig ikke det er tr, for når jeg har hatt mensen før, så har jeg blødd mye mer en dette... trenger kun et trusinnlegg på en dag..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Hææææææææææ? Hvis du ikke har hatt mensen siden juli 2006 MÅ du komme deg til lege! NÅ! Dette er IKKE normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå