Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm.. jeg har nå blødd litt hver dag i noen dager, men kun bittelitt når jeg har vært på do, og en stripe i trusinnlegget iløpet av hele dagen. Altså ikke sånn som jeg pleier når jeg har mens, for da er det mye mer... Men saken er den at jeg slutta på pilla i juli og har ikke fått tilbake tr enda, så hva dette er aner jeg ikke... GRAVID??? Rifter etter sex, sprengt blodkar??

Noen som har opplevd dette?

klem fra annda=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Annda! Kroppen er en forunderlig ting, så det er ikke lett å si hva det kan være. Det kan jo være alle de tre tingene du nevner, men hvis du har ventet siden juli på mensen så ville jeg ha tatt meg en tur til legen og fått litt hjelp med å få syklusen på rett kjøl. Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Takk for det, men har vært hos legen, og han viste ikke... så skal til mer utredning hos spesialist. Håper han finner ut av det.

tenkte jeg skulle høre her bare, om noen hadde opplevd lignende.

Skrevet

Kan være festebødning, det hadde jeg da jeg var 4 uker på vei. Trodde det var mensen, for det var lite blod i ca 4 dager, men det var altså bare egget som festet seg!

Skrevet

Hei! Ja, det er supert at vi har denne siden her til å spørre andre : ) Så fint at du skal videre til utredning, håper de finner raskt ut av det - synes du har venta lenge nok. Jeg sluttet en gang på pillen midt i brettet, mista mensen og gikk til legen (bodde i mellom-Amerika da)etter 5-6 måneder som ga meg en hormonkur som gjorde at jeg fikk mensen tilbake med en gang. Håper det ordner seg like raskt for deg nå når du får komme til spesialist. Lykke til!

Skrevet

kanskje det er det ja, å det er lov å håpe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...