Gå til innhold

Hvis jeg sender dette til sykehuset eller jordmor/lege, tror dere de tar meg på alvor da?

Anbefalte innlegg

Kjære Tønsberg Sykehus!

Jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid. Dette blir mitt 2. Barn. Jeg fødte min første 23 juni 2006, med keisersnitt. Grunnen til det var veldig fødselsangst og at barnet satt i seteleie.

Var til samtaler flere ganger hos dere hvor jeg pratet blant annet med en koselig jordmor.

I samtaler med henne kommer vi frem til at angsten min kan skyldes to seksuelle overgrep jeg var utsatt for da jeg var 14 og 19 år.

Jeg vil ikke ha noen andre “der nede”. Jeg må ha kontroll eller føle at ting skjer under kontrollerte forhold.

Derfor søker jeg herved om keisersnitt!

Jeg kommer ikke til å forandre mening på dette, denne gangen vil jeg kunne nyte svangerskapet. Ikke gå å grue meg å være redd for fødselen. (sist gang fikk jeg vite at jeg kunne få keisersnitt 22 juni, altså dagen før jeg fødte han).

Håper dere har mulighet til å finne en dag til meg, mens termin er 9 januar, ultralyd termin er ****

Håper på snarlig svar

Mvh ********************

Fortsetter under...

Jeg jobber i helsevesenet, og kan forsikre deg om at hvis dette ikke blir akseptert, så er det noen som ikke har gjort jobben sin! KS er en flott metode bl.a. for mennesker med slikeerfaringer som deg!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...