Gå til innhold

Seborisk eksem (talg eksem) jeg har det og jeg kløøøøøøøøør, jeg klør meg til blods og huden min blir rålig..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har seborisk eksem, og jeg svetter hele tiden, uansett hvor kjølig det er, jeg klør og klør meg til blods over hele huden, og når jeg får et sår, så klør det neda mer.. jeg klør meg til blods så ofte jeg kan, og når huden er blitt rålig (særlig hodebunnen) synes jeg at jeg har det nydelig...

Hydrokortison som hudlegen gav meg hjelper ikke, ikke fungural heller.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å la være å klø meg sånn intenst til blods..

Jeg klør til huden min blir som "rå" kjøttdeig omtrendt...

 

Jeg klør KONSTANT hele tiden, alle steder på kroppen..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min bruker Protopic 0,1% for dette. Prøvd den?

Hdde myyyye eksem da jeg var mindre så vet hvordan det er å være kjøttkake ja! Ikke godt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lager seg skorper og sår og det klør enda mer.. hodebunnen min ser ut som et rålig kjøttdeig stykke, fullt av hvite flak, sår skorper, gult grums, talg og litt blod. Jeg klør sånn konstant i hodet... hva i all verden skal jeg gjøre når jeg klør sånn hele tiden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du er mer interisert i å gå i detaljer om hvordan det ser ut enn å få hjelp.

Har du prøvd den salven spurte jeg deg etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har jeg prøvt, den hjelper ikke, jeg ville beskrive det, for å se om du visste om noe annet som kunne hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Kaldt bad. Lette/luftige klær. Når du svetter ta en rask kald dusj. Har du dyr? ......hjelper ikke akkurat det isåfall...

Synd at noen må slite med dette:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...