Gå til innhold

2 tette *tråden*


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

har en sønn på snart 14 mnd og har termin 11.januar med neste.22 mnd

jeg er 26,sambo 33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår baby er nesten 8 mnd. Har termin med nr 2 den 7 januar. Blir 16 mnd mellom dem.

Jeg er 23,samboeren er 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja ble hvist det:) ... Gleder meg.

 

Tenk så fin lekekamerat barna våre får da det ikke blir så stor aldersforskjell på dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan visst henge meg på her. Snuppa er nå 13 mnd. Jeg har termin i begynnelsen av desember, så da blir det nøyaktig 20mnd mellom.

 

Gleder meg veldig. Men fy så tungt det er å være gravid og sliten når man har en unge til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten 24 og mannen min er straks 34 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også for to tette. Minsten er nå 6 mnd, så han blir 13 måneder når jeg har termin 23 desember

Vi gleder oss utrolig mye. Blir stas. Jeg er 23 og mannen min er 24

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en sønn på 15mnd,nr to kommer i løpet av november, det blir 22mnd mellom dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn på 10 mnd nå, og venter en til i begynnelsen av januar.. Omtrent 16-17 mnd blir det mellom dem da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sønn som ble ett år i går...og jeg har termin den 23 des...

Her blir det nok ca 19mnd imellom...i og med at jeg blir vel satt igang i beg. av des.....(blir nok satt igang denne gangen også pga diabetes og stort barn)

Jeg er 25 og gubben er 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 15 januar (litt usikker), har ei snuppe på 14. mnd fra før:) Vi er 23 og 24:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her også...Har ei lita jente på 6 mnd og termin på nyttårsaften;). Blir 14 mnd mellom dem - kjempekoselig!

 

Jeg er 31 og gubben 26 - og vi er lei av at alle tar for gitt at denne ikke var planlagt...det var den i aller høyeste grad!

 

Har hørt at fødselen blir bedre, men svangerskapet tyngre... krysser fingrene for et det bare er halvveis sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...