Little P & D Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Hvor langt på vei er man når magen vises? En liten gravidmage?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Flere venninner av meg har ikke fått mage før i uke 18 - 20, dvs. halvveis i svangerskapet.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 trur æ hadd litt gravidmage før æ va 3 mnd på vei sist,men æ va ganske slank i utgangspunktet da:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har lagt på meg 3 kg og er 8 uker på vei... dvs. buksene er trange og ikke alle passer :-( Har fått endel fett rundt magen, men tror det er ganske mange som legger på seg noen kilo til å begynne med, så håper jeg at det stabiliserer seg litt nå framover. Har ikke noe særig gravidmage enda, bare litt fett.. :-)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Er 9 uker på vei og buksene er trange ja.. Men jeg er mest oppblåst... De forrige gangene har det vært en bulk i uke 12, men en tydelig gravid-bulk i uke 18 ca=) Kommer raskere for hver graviditet da... Men du ser det nok selv en stund før alle andre ser det.
metteflette Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er 9+3 og ser gravid ut! Har fått mage, og buksene er trange... Nå er dette nr tre og minsten er 18 mnd, men allikevel... Hadde ikke tenkt å si noe enda, men folk ser det jo!!
snartmummimamma Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Hadde heller ikke tenkt å si no....dette er nr tre t meg også og j er 9+4. Går bare i joggebukser, og må begynne med mammabukser snart. Har vært veldig oppblåst også. Håper DET går over snart...
nungo Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Det er nok så individuelt tror jeg. Og så er det jo forskjell om det er første eller du alt har født før. I mitt første svangerskap begynte jeg med mammabukser først rundt uke 18-20, men slik blir det nok ikke denne gangen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå