Gå til innhold

Gravid mage?


Little P & D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flere venninner av meg har ikke fått mage før i uke 18 - 20, dvs. halvveis i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur æ hadd litt gravidmage før æ va 3 mnd på vei sist,men æ va ganske slank i utgangspunktet da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 3 kg og er 8 uker på vei... dvs. buksene er trange og ikke alle passer :-( Har fått endel fett rundt magen, men tror det er ganske mange som legger på seg noen kilo til å begynne med, så håper jeg at det stabiliserer seg litt nå framover. Har ikke noe særig gravidmage enda, bare litt fett.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 uker på vei og buksene er trange ja.. Men jeg er mest oppblåst...

De forrige gangene har det vært en bulk i uke 12, men en tydelig gravid-bulk i uke 18 ca=) Kommer raskere for hver graviditet da...

Men du ser det nok selv en stund før alle andre ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+3 og ser gravid ut! Har fått mage, og buksene er trange... Nå er dette nr tre og minsten er 18 mnd, men allikevel... Hadde ikke tenkt å si noe enda, men folk ser det jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde heller ikke tenkt å si no....dette er nr tre t meg også og j er 9+4. Går bare i joggebukser, og må begynne med mammabukser snart. Har vært veldig oppblåst også. Håper DET går over snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok så individuelt tror jeg. Og så er det jo forskjell om det er første eller du alt har født før. I mitt første svangerskap begynte jeg med mammabukser først rundt uke 18-20, men slik blir det nok ikke denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...