Gå til innhold

Vel, da liker jeg ikke ynglingssjokoladen min lenger :o(


mylittlecat

Anbefalte innlegg

Stratos, som jeg vet eeeer så godt....Mannen kjøpte en i går kveld, men plutselig så var den ikke særlig god lenger, smakte bare smør syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guuuuuuuuuuud for et luksusproblem! Vi andre bekymrer oss for blødinger og manglende symptomer og du sutrer over dette??!

 

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ho ikke bare få si d da!!!!

Kanskje andre er lei av å høre om blødningene dine!!!(KUN rettet mot anonym innlegger!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er lei blødningene mine håper jeg inderlig du begynner å blø selv snart, så kan du få føle hvor jæ*** det er !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er så kjiiipt! Er skikkelig sjokoman til vanlig jeg, men nå klarer jeg ikke tanken på sjokolade! Blæh..... Jaja så slipper vi de ekstra kiloene grunnet sjokolade i allefall =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok trodde dette var en kose plass for oss som har fått et liten drue i magen, så anonym dra deg et annet sted med krangling.

Her snakker vi om blødninger å sjokolade.......å ja jeg takkler ikke leverpostei, brukte å gomle brød med det på, nå synest jeg boksen ser ekkel ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir mer og mer overrasket over folks oppførsel her inne.

Folk har problemer i svangerskapet, småe og store... dette er tross alt en side hvor man har muligheten til å dele sine erfaringer med hverandre, gode og vonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke like Stratos er ikke et lite problem - det er helt på tryne å klage over noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dakar:( men lysten kommer nok tilbake etter fødselen skal du se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra innlegg. Det viser at vi gravide kan få helt sperrer på ting vi egentlig bare må ha! Det er rart med smaken, den forandrer seg veldig. Når jeg er gravid må jeg bare ha lakris, ellers spiser jeg det aldri.

 

Fint med en motvekt til "hjelp jeg blør, er bekymret " innleggene ( ikke vondt ment altså, jeg har postet noen slike jeg også tidligere, men bra med en balanse gang, at ikke hele forumet er bare bekymringer)

 

stå på. Stratos eller ikke stratos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå....kanskje du bare skal la andre skrive hva de vil da!!!!! Så slipper du å få slike tilbakemeldinger... Tøff når du er anonym!

Hvis du håper jeg begynner å blø så får du bare håpe det..Er faktisk kommet så langt at det skjer ikke...Å skjer det så skjer d...Helt naturlig d skjønner du! Håper du jeg mister så har du ikke mye oppi huet ditt!! Stakar baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe anonym, nå fikk jeg meg en god start på morgenen :o) Er det mulig sier jeg bare??? Godt ikke alle er like forvirrede som deg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke ferdig!

 

Jeg tror du skjønner like godt som andre at innlegget ikke var ment for å klage på at "nå har jeg et kjempestort problem, altså", men hvis du ikke skjønte det gidder jeg virkelig ikke bruke tid på å forklare for deg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg liker egentli ikke sjokolade jeg, men er derimot veeeeldig glad i lakris. men nå gir jeg blaaanke i lakris, SJOKOLADE er jo såååå godt=) i alle former og fasonger (uten marsipan vel og merke) hehe:)

utrolig hva som skjer med en når en er gravid altså=)

 

kos dere alle sammen! med eller uten sjokolade=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er egentlig sjokoman,men jeg klarer ikke noe søtt......litt greit da,men blir kjedelig i lengden...men salte ting går fint.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...