Gå til innhold

da har poden sovnet for kvelden (18.30)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske det var oss... Har prøvd med velling (grøtpulver blandet med mm på flaske) i kveld, så kanskje hun sover litt lengre? Det er i hvert fall lov å håpe.

Og du anonyme... Vi trenger ikke slike sure kommentarer her inne.

takk, zoomer :)

Jeg tror nok kanskje jeg er ute av konkurransen.... han har nå ligget og pratet med seg selv i 30 minutter. Tror han sovner nå, men likevel, he he. Han har i det minste kost seg i senga alene - er ikke værst bare det :)

Annonse

Vi har ikke noe fast klokkeslett for legging. Vi går etter når han blir trøtt om kvelden, og hvor mye han har sovet på dagen. (Ser det litt an om det er sansynlig at han kommer til å sove rundt, eller bare trenger en liten dupp...) Da bader vi og legger ham rett etterpå. Som regel så legger vi han ca kl 19 og da sovner han gjerne i løpet av 10 minutter. Han bruker da å sove til neste dag. Prøver noen ganger å dra ut badinga litt slik at han ikke legger seg så tidlig, men det ender ofte i hysteriske overtrøttanfall.

Kunne egentlig tenke meg at han var våken til ca 21 for å sove lenger på morgenene, men men..... han har regulert seg selv. Vi har ikke gjort annet enn å følge hans søvnmønster.

Vi legger snuppa såpass tidlig her, fordi hun er trøtt OG fordi det er deilig for mannen min og meg å ha noen timer for oss selv på kvelden. Storebror legger seg også i 19-tiden (han er 21 mnd gammel), så det passer fint at snuppa også blir trøtt rundt de tider :o)

Selma har også brukt å legge seg mellom halv syv og halv åtte en gang. Men nå har snuppa snudd gitt... Hun sovner til vanlig tid, men sover en bitte liten stund (akkurat nok til at hun kan holde ut et par timer til..) så har vi ei forsåvidt blid lita frøken som vil være lamme oss. Hyggelig det, men godt å ha litt voksen tid også! Spennende å se hvor lenge Oliver sover!!

Enig med deg Zoomer, sure anonyme har vi ikke plass til her:-)

Michelle legger seg også i 19 tiden. Rett og slett fordi hun da er kjempe trøtt. Gnir seg i ansiktet og gjesper. Nå siste kveldene har hun vært litt vanskeligere og få til og sove på kvelden, har liksom vært litt ekstra suttrete. (men tror det kan komme av at hun ikke har sovet på dagen) Men eller pleier hun sovne greit ganske med en gang.

Håper Oliver finner ut at han vil sove leeenge imorgen da. =)

=)

Hun skal jo gjøre det, men noen dager så nekter hun helt og sove på dagen. Hun sover da bare 10 minutter da og 5 minutter da liksom. Og de dagene som hun gjør sån så er hun ekstra suttrete på kvelden og vanskelig og legge.

Men nå ligger hun og sover sammen med pappa. =) Dem er så søte der dem ligger så. :-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...