Gå til innhold

ingen mensen,brun utflod..hva skjer?

Anbefalte innlegg

var flere dager forsinket for å få tr.fikk litt blodaktig slim for 2 dager siden men har ikke blødd eller fått mensen,kun brunutflod..hva kan dette være?kan jeg være gravid?venter på tester i posten over helga så tenkte å vente med å teste til da..men er så kvalm å svimmel.føler meg ikke vel..men har nettopp hatt omgangen også da...murringer i korsryggen så den kan jo plutslig være her å tr...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9197155-ingen-mensenbrun-utflodhva-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være graviditet eller så kan det være tr som lusker rundt hjørnet. Noen spotter litt når de er gravide rett rundt den tiden de forventer mens. Det kan også være mensen som er på vei, min mens ble forsinket når jeg var syk sist, da ble det en syklus på 40 dager, og da spottet jeg litt før mensen kom for fullt. Håper det sitter en spire for deg xxxxxxx

jeg å tenker på SA da..har ikke testet,men har hatt såvidt litt blod idag og da jeg tørket meg men ikke no mer..nå er det ingenting,men murrer i rygg og underliv så enten er det vel tanta så er ekstremt forsinket eller kanskje en SA....men har ikke vondt..skal ta en tesst i morgen hvis tr ikke kommer for fullt.

Annonse

• 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...