Gå til innhold

Skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg full kontroll, tror jeg. Måler tempen, tar eggløsningstester, fører opp EL-slim osv i eget skjema.....

Men nå er jeg helt forvirret.

Skjønner dere noe av dette??:

Hadde EL på mandag, på dag 18 som vanlig

Hadde El-slim som vanlig i noen dager før.

Tempen steg som vanlig dagen etter EL.

Tempen har siden da holdt seg høy, slik den skal.

Men nå, 5 dager etter EL, får jeg NYTT EL-slim!

Helt slik det pleier å se ut, klart, strekkbart (kunne strekkes 7-8 cm.)Hva er det som skjer nå da?

har lest at kroppen kan lage EL-slim to ganger i en syklus dersom den ikke klarte å slippe egget etter den første forsøket på EL. Men jeg fikk jo utslag på testen! Og tempen er steget 0,5 grader!

Og mannen er på sjøen, så det blir ikke noe kos sånn for sikkerhets skyld heller!

Har noen noen glupe tanker om dette?

Jeg vil ikke ha noe hormonkrøll nå, jeg vil ha to blå!!!

Har IKM 13. mai

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt

Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men mener å ha lest at EL-testene ikke sier noe om egget faktisk blir sluppet. Da kan det jo være at det var et forsøk på dag 18 og så nå prøver kroppen igjen. Hvis det kan hjelpe,men som sagt ingen ekspert. Lykke til!

Skrevet

.............ja enig i det k@ra skriver. I tillegg kan man visst slippe flere egg i en syklus. Sjansen for dette stiger i takt med alder ( det fikk venninnen min beskjed om da hun ble gravid med toeggede tvillinger da hun var 38)

Har også hørt at man får økt utflod når man blir gravid, og at dette av og til kan minne litt om el-slim....................

Så lykke til!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har mest sansen for det som skrives over her, at man får økt utflod når man er gravid!

Ikke bare for at det er mest hyggelig (fordi man da er gravid!), men fordi jeg får det selv. Jeg får overproduksjon, og gjerne en soppinfeksjon rett etterpå. Jeg merker det også på spyttproduksjonen, som går i taket. Jeg tror ikke det er unaturlig at man øker mengden slim og andre væsker, jeg mener ganske sikkert at det kan være et godt tegn...

Håper for deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...