Vannmann35 Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Jeg likte det godt da jeg var yngre - nå synes jeg det begynner å bli litt vel mye brukt og litt småharry.
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Uff nei, glorete, passer bare til kronprinsessa i Sverige... Føler det nærmer seg den fæle kategorien med Isabelle og Michelle... Sorry...
Thala Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 at det er veldig pompøst. Ikke fint i hele tatt, men datteren min på tre skulle ønske hun het det :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 jeg heter det selv og alle synes at jeg har et flott navn som passer min personlighet veldig godt. Jeg er hverken sukkersøt eller harry, men jeg har alltid vært ei skikkelig guttejente, sta med ben i nesa. Jeg synes det er synd at det har blitt så populært for jeg er vant til å "ha det for meg selv". Slitsomt når alle småbarnsmødre roper på "meg" synes jeg.... Mamma og pappa valgte det til meg fordi de synes betydningen av navnet syboliserte den vanskelige fødselen som jeg overlevde. Etter Victoria har jeg et gammelt oppkallingsnavn så jeg føler vel ikke at navnet mitt er på noen hitliste. Jeg synes du skal ta det om navnet betyr noe for deg og så kan det være greit med et navn ved siden av hvis det blir flere Victoriaer i samme klasse osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå