kokko Skrevet 5. mai 2007 #1 Del Skrevet 5. mai 2007 Nå har vi komt oss inn hit også... Prinsen våres kom den 22 april.. kl15:58 3900gr og 52 cm Jeg ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning. Formen våres er kjempe bra.... her går det i pupp, bleieskift.. soving og pupp igjenn.... noen ganger går det bare 2 timer mellom puppingen, mens andre ganger 3-4 timer... håper at jeg snart får gutten min til å ta hver 3-4 time.... Store søsteren er så stolte over lillebroren sin.... hun går bort og kjenner om han har gjort noe i bleien og sier klart i fra til mammen og pappen at nå må vi skifte bleie på han... og hun er med å hjelpe. Store søsteren er nå blitt 3 år. denne helgen så har store søster fått lovt til å være med besteforeldrene på hytten. mammen og pappen fikk ikke lovt til å være med, vi kan få være med en annen gang:) så nå koser vi oss hjemma bare med babyen. lykke til dere alle sammen med de små nurkene vi har fått med oss hjem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart4barnsmamma Skrevet 29. mai 2007 #2 Del Skrevet 29. mai 2007 gratulera med gutten. storesøster her og passer godt på...koser masse med han,,men er noklitt sjalu og...har f.eks bite han i handa x-antall ganger. men slik e det vel. gjekk du over termin eller??eg gjekk over 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokko Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2007 ja jeg gikk overtiden. skulle hatt den 19 april, men ble satt i gang den 22 april, pga svangerskapsforgifting på slutten. mi jenta er fremdeles snill med gutten, men jeg kjenner at hun maser ekstra når han ligger på puppen og då må jeg jo bare si at hun må vente til han er ferdig på puppen. men jeg prøver å være veldig bevist på at når han er ferdig på puppen så går jeg ned på gulvet og leker med storesøsteren:) ellers er alt bra hjemma med to barn? mi jenta hu går til mormoren 3 dager i uken, men i august så skal hun begynne i barnehagen, det gleder jeg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå