MamaMia76 Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Hei Noen som vet om det er greit å spise gresk salat og fetaost i Hellas? Vet jo at man ikke skal ha ost som er laget av upasteurisert melk, men aner ikke om fetaost er sikkert.
Mamma'n til lille David Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Fetaost er myk ost, tror ikke det er så bra å spise. men skal ikke si noe for sikkert. si i fra om du finner det ut.. er nemlig veldig glad i fetaost selv;)
mucha Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 det finnes ulike feta oster,noen er pasteurisert,noen ikke... fersk feta er som regel ikke pasturisert:) I norge så står det på glasset/pakken,men det er det kanskje vanskelig å få svar på i utlandet??+
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har lest et sted her, at gravide ikke skal spise fetaost. Fetaost er såå godt..
Lily* Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Du bør egentlig holde deg unna salat også i utlandet, det er som regel vaske med springvann og kan inneholde bakterier du ikke bør ha.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Jeg spurte min jordmor om det, hun sa jeg burde holde meg unna. For det hadde vært en sak for noen år tilbake, men bakterier i fetaost. Det var ikke noe de rådet til å ikke spise i utgangspunktet, men når hun tenkte over det så var det kanskje ikke helt bra.. Filler`n;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå