Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på sej Pelin :o)

det er vel litt tidlig kanskje med symptomer enda, men inatt fikk jeg ikke sove pga "voksesmerter" i hele kroppen...hm..kanskje det kan være noe...? men nå har jeg vært syk også, så kan vel likegodt være det. Ellers så har jeg kjent noen små-stikninger "nedi der"..hehe...men tenker nå over alt nå da...kjenner sikkert ekstra godt etter..:o) Off, en heeeel uke igjen å vente...tålmodigheta får virkelig prøvd seg ja!! =)

Joa, det er vel kanskje litt tidlig, men ser det er så mange andre m ikm rundt 11/12 som har begynt å kjenne seg gravide..så da begynner man da vettu, å kjenne etter om "eeer jeg ikke ørlite granne kvalm? Hvis jeg kjenner ordentlig godt etter..?" Men det er stort sett bare tull. Må nok smøre meg en stund til..men tålmodigheten er dessverre mangelvare hos meg. Fikk vite i går at en av mine beste venninner er gravid - ikke planlagt, men veldig velkommet. Og da er det ikke til å unngå at jeg tenker at jeg og vil!!! Men det var veldig koselig å høre også da seff.....men; du vet muligens hvordan det er..? Heeh.. Man blir unektelig bittelitt misunnelig :)

Jaja..Jeg får finne på noe å gjøre som trekker tankene mine laaangt bort fra alt som har med babylaging å gjøre!

Hei Pelin!

Jeg har IKM 11.-12., og jeg må si at jeg TROOOOOR jeg er i mål... Men det må også sies at jeg har en del smårollinger (noen er ikke så små lenger, da...) så jeg kjenner veldig godt hvordan kroppen min reagerer når det er spire på plass. Mine symptomer er ganske følbare, jeg er uggen i hele kroppen, småkvalm og får veldig god luktesans. I tillegg blir puppene som bly, og brystvortene sier "LIGG UNNA". Og alt dette har jeg nå.

Det er enda en uke igjen til IKM, men jeg klarte ikke vente med en test. Den slo jo selvf. ikke ut. Men jeg er faktisk der at jeg egentlig venter på dagen den slår ut, ikke OM den slår ut!

Håper dere andre får symptomer i fleng i løpet av uka, og at dere FÅR POSITIVE TESTER!

Heisann! Hvordan går det med dere? Kjenner dere noe?? Har kjent litt mens-murringer idag...hm..rare greier...en hel uke før ikm. Kan kanskje være noe? Men stoler ikke helt på denne syklusen min da, den har variert fra gang til gang. hehe..lurer på hvor lenge jeg skal klare å holde meg før jeg tester...begynner å få lyst allerede nå, men det er jo seff aaaaltfor tidlig...håper jeg klarer å holde meg til neste mandag... ;)

Annonse

Jeg kan bare si deg med én gang, at jeg aldri kommer til å klare å vente med testing til neste mandag. Aldri i livet at det går! Jeg har, som deg, tenkt tanken på å teste allerede, men må bare filleriste meg selv tilbake til virkeligheten igjen; det er jo null poeng i å teste nå. Sukk.. Jeg er fornøyd om jeg klarer å holde meg til lørdag jeg :) Jeg har hatt mensmurringer siste dagene, men har prøvd å la være å tenke på det og avblåst det litt som innbildning. Men i dag har jeg hatt definitive menssmerter - så sterke at jeg gikk på do fordi jeg trodde at mensen hadde kommet alt. Ikke noe tegn til tante rød, men fortsatt mensmurringer i rykk og napp. Vært litt kvalm i dag, ikke mye, men kjentes nesten ut som "mild hangover" (finnes det?!) men dét KAN godt være innbildning fordi jeg blir så revet med av menssmertene jeg har kjent. Heeh... I perioden fra el og frem til ikm stoler jeg faktisk aller minst på meg selv; narrer jo meg sjæl i hytt og pine. Baaah..

Hehe, godt å høre at det er fler som meg...hihi:) Blir nok litt revet med ja, det er sikkert. Og man kjenner jo GODT etter, tror jeg psykisk kan få presset fram de fleste symptomer allerede nå. Men seriøst, så har jeg ikke kjent noe mer enn litt murringer før idag, er over nå. Og så litt stikk i puppene nå og da. Men det kan jo sikkert være så mangt... Huff, all denne ventetiden...Jaja, nå er det snart ny uke med masse jobbing, tida går vel fort. Men kommer helt sikkert til å tenke på test hver dag framover. Er vel bare å stresse seg avgårde på jobben fortest mulig..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...