Gå til innhold

Coma, Kosejent1 og Tullemor:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snøfilla:-)

Koselig å bli spurt etter:)

Her går dagene fryktelig sakte.....Jeg har nå sprayet i 3 uker, og ser fram mot å sette min første sprøyte på torsdag:) Sprayingen har forsåvidt gått greiere enn forventet, men er mye plaget med hodepine.

Skal på første UL 16.mai, etter å ha satt 6 sprøyter. Er veldig spent på om disse medisinene virker på meg og om jeg får fram noen egg;-) Hvis alt går som planlagt håper jeg å bli ruger i uke 21!

Hvordan går det med deg da?

Håper du og mannen har det litt bedre og at dere nyter hverandre i den nydelige vårsola:-) Blir spennende å høre hva dere bestemmer dere for å gjøre videre!

klem fra

Hei Snøfilla;-)

Jeg er i dag på rugedag 10 og fortsatt på ferie. Har det utrolig deilig her i varmen, men har faktisk en veldig dårlig følelse i magen. Hadde ømme pupper på begynnelsen av rugeperioden, men nå er de helt normale igjen. Har også veldig lyst på sjokolade noe som tyder på at mensen er på vei:-( Vi får se hva uken bringer. Hvis det ikke går så har jeg ihvertfall funnet mange lyspukter i sommer å se frem til! Lykke til med dere også uansett hva dere bestemmer dere for!

Coma: Lykke til med sprøytestart:-)

kosejent1: Håper det går bra med deg, nå nærmer det seg testdagen *krysse*

Vi ender nok opp i Finnland over sommeren. Fram til da skal vi kose oss så godt vi kan og prøve å overse det faktum at "alle andre" har barn eller er gravide... Sol, ferie og ei flaske kjølig hvitvin gjør nok susen;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...