Gå til innhold

januartråden:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

her kan alle som har termin i januar skrive slik at vi kan følge hverandre,litt gøy:)

jeg er 26 år fra tr.lag å har termin 11.jan. (4+3) blir min andremann,håper alt går bra med oss alle!! :)

Skrevet

Termin 8.januar. Er 4+6 nå =) Er fra Gudbrandsdalen og er snart 20 år... Sambo er 31.

Skrevet

sambo er snart 33 å min sønn snart 14 mnd:)

Skrevet

hehe, er ikke helt sikker jeg..vet at barnet ble unnfanget 9 April.. så jeg har vei i begynnelsen av januar jeg også..3 tror jeg?:)

Skrevet

Jeg har termin 12. januar, er fra Asker og er 21 år.. samboern min er 27 :) Blir forhåpentligvis mins første, men er skeptisk, har mistet 2 ganger tidligere..

Skrevet

heisann krsand her,snart 26 med termin 6.januar blir oxo min andremann så krysser fingrene :) samboer er 36.. koselig du tok initiativet,savner klubb for januar-08 :) lykke til!

Skrevet

26 år fra Aust Agder. Termin 1.januar :) 6+0 i dag.

Skrevet

Jeg er nordlending, har termin 2. januar.

Blir nr.4, og sannsynligvis siste nurk hos oss

Skrevet

Jeg er 23 år fra Trondheim. Har termin den 13 januar (4+1). Samboer er 24 og dette er vår første...

Skrevet

25 år. er fra sarpsborg. mannen min blir 30 nå snart. her ventes det et lite nurk 6 januar:-)

Skrevet

Jeg har termin 7 Januar; har en datter fra før som er 15 mnd blirr 33 til høsten og er samboer med verdens beste kjærste og han er 28 :o)

Skrevet

er 22 år, gift, mannen min 29. har to barn, 18måneder og 6 år. venter nummer 3 nå. akkurat 4 uker på vei. foreløpig termin 14.1

Skrevet

Termin 3. januar, er 26 år,gift,datter på 2 år, kommer fra akershus:)

Skrevet

Jeg er 24, sambo er 27. Vi er innflytta trøndere... :-) Har termin 2 januar, og har en nydelig gutt på to år som er født 9 januar, så det blir ganske nøyaktig 3 år mellom lillegutt og bolla... :-)

Skrevet

Har termin 15. januar (tror jeg), bor i Trondheim. Har ei snuppe på 14. mnd. Vi er 23 og 25 år:)

Skrevet

Bor i nord trøndelag, har termin 5 jaunar.

Skrevet

Termin 5. januar. Jente på 3,5 fra før. Selv er jeg 34 år.

Skrevet

jeg også bor i nord tr.lag januarbarn? :)

Skrevet

Hei hei...

Jeg er 25 om 2 dager;-) samboer blir 28 i august og vår datter blir 2år i august..

Og den lille spiren min kommer foreløpig den 13 januar;-)

Vi er fra telemark

Skrevet

Bor i Trondheim nå,men blir snart siddis:) Foreløbig termin er 9januar. Vi er 27 og 28 år,gift og klar for førstemann!!

Skrevet

Vi bor i haugesund. Vi er 25 og 29 år, gift og dette er første barnet vårt.

Skrevet

Vi bor i Tønsberg. Jeg er 31 og mannen min 36. Vi er gift og prøver på vårt 1 felles barn. Har en hver fra før. Min er snart 5 og hans nettopp fylt 14år.

Skrevet

Vi bor i fredrikstad jeg 27 og samboeren er 34,våres første;) har termin 7 Januar...Gleder oss veldig...

Skrevet

Jeg er 28 år og kommer fra Bergen. Har ingen barn fra før. Vår termin er 7.januar:)

Skrevet

Jeg har termin 14. Januar og har en sønn på snart 2 år fra før:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...