Gjest Skrevet 5. mai 2007 #1 Del Skrevet 5. mai 2007 Joda... her om kvelden (tors) følte jeg at begeret rant over, var egentlig en bagatell, ingenting prat om babyer eller bryllup, men det ble altså litt mye.. huff, jeg var sinnsykt slem når jeg tenker etter... Jeg hadde lagt meg før han, og når han kommer og skal legge seg, da begynner selvsagt jeg å ta opp en bagatell, og det ender med at jeg ble så lei meg og sa: Nei, her orker jeg ikke å legge... og gikk og la meg på gjesterommet... og sov der.. Hadde veldig dårlig samvittighet i går, og vi hadde bestilt billetter til kino på kvelden. Vi kom sent hjem fra jobb begge to, og rakk såvidt å skifte før vi dro på kino. Før vi dro på kino hadde jeg kjøpt roser og skrevet et kort. jeg gav ham rosene før kinoen. Han ble veldig glad.. Kortet gav jeg etter at jeg hadde lagt meg og han fremdeles var oppe... Der skrev jeg ned alle mine tanker og det ble et langt kort for å si det sånn... skrev at begeret var fullt, at det var så mye på en gang som jeg tenkte på. Jobbmessig og skrev en god del om at jeg føler alle rundt meg snakker om baby og bryllup og at jeg hadde tenkt på å bli til tre i et års tid nå. Jeg sa også at dette var vanskelig å snakke om, fordi det er et ømt tema og jeg ender alltid med å begynne å grine..Skrev at jeg visste at han ikke var klar før tidligst neste sommer, og at jeg synes det var trist... jeg vet ting kan ta tid og jeg er jo da redd for å bli en gammel mor.. skrev også at en motivert mann er et must for meg og at jeg vil at han skal glede seg over tanken også. Jeg skrev at det er han jeg vil skal være pappa for mine barn og jeg beklaget meg virkelig for at jeg har oppført meg så teit i det siste... Huff... har akkurat våknet begge to nå, han har ikke sagt noe om kortet jeg skrev, det behøver han ikke heller. Det viktigste er at han har fått vite at hodet mitt er litt kaotisk, så får han heller snakke om det hvis han vil¨... jeg har fått sagt det jeg ønsker..Men det var koselig å ligge helt ionntil hverandre igjen! Leser at det går litt bedre med dere jenter! Koselig å høre! Jeg kommer, i likhet med Frøkna og Babycakes, ikke til å væe her så mye som før... er inne og leser innimellom, er jo avhengig av BIM/MIK... men jeg har nødt for å ta litt avstand.. dessverre... Lykke til jenter! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9195184-jeg-f%C3%B8lte-begeret-rant-litt-over-igjen-typisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 5. mai 2007 #2 Del Skrevet 5. mai 2007 Huff. Jeg har bare lyst å gi deg en stor klem og håper du får det bedre snart! Ja det er tungt når mannen ikke er motivert og klar for barn, når det er vårt høyeste ønske. Huff det blir jo bare meg igjen her nå da! Da er det ikke mye vits å være her inne lengre..=( men jeg skjønner dere godt! Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9195184-jeg-f%C3%B8lte-begeret-rant-litt-over-igjen-typisk/#findComment-9195911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tybber* Skrevet 7. mai 2007 #3 Del Skrevet 7. mai 2007 Huff da! ( Jeg har også gått å lagt meg på stua før, etter en krangel! =P Jeg følte meg passe dum etterhvert! *hihi* Ville bare gå å legge meg inn i senga igjen, men jeg er visst for sta! =P Får håpe samboeren din snart får ut fingeren, og blir klar da! ;o) "Alle" stikker jo herfra jo, nesten ingen igjen nå! ( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9195184-jeg-f%C3%B8lte-begeret-rant-litt-over-igjen-typisk/#findComment-9218971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå