Gå til innhold

Graviditet og hårbleking..?


Niem og Patrick

Anbefalte innlegg

Andre har sikkert stillt dette spørsmålet før meg, men jeg tar sjangsen uansett..

 

Fant for to dager siden ut at jeg er gravid, er i uke 7+5 sånn ca. Jeg har time hos frisør den 21 Mai, der planen var å bleke striper i håret.

 

Kan dette være skadelig for den lille spiren vår..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spør frisøren din, si at du er gravid så finner han/hun nok ut en løsning..

har hørt at bleiking er mere farlig enn farging men dersom du gjør det hos frisør så vet di hva som kan bruker og hva som ikke er lurt å bruke i håret ditt nå!=)

 

lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!=) Får snakke med henne og finne ut hva vi skal gjøre.. Lykke til du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du bare skal stripe det så er ikke fargen i kontakt med hodebunnen din. Det finnes ulike blekinger også. Noen er amoniakkfrie,og dermed mer skånsom.Frisører står jo å jobber med dette gjennom hele svangerskapet,så tror nok det er ganske så harmløst:) Jeg har selv gått fra helfarge til striper,så det ikke er i kontakt med huden min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke skadeli for fosteret og farge håret i noen som helst form!

Det som kan skje med å bleke og lystone håret er at håret holder mer på de gule/røde pigmentene og at det ikke vil bli så lyst som det pleier,grunnet hormonforandring i kroppen.

Men det er kun på noen dette skje og ikke alle!

Vanlig hårfarging kan også slå ut i andre nyanser en det pleier av samme grunn.

Men det er som sagt ikke alle dette skjer med. Og en får det lyst til slutt uansett med litt tolmodighet!

Er frisør selv og har hatt mange kunder som dette!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott da kan jeg bare sette igeng og ta etterveksten min da, det var godt..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...