Gå til innhold

i dag har jeg spydd som en gris :(


prøver3

Anbefalte innlegg

skulle varme ett par pølser til sønnen min,men klarte ikke lukta,så sprang frem og tilbake på do :( spydde 5-6 ganger på ca 35 min...

 

sist jeg var gravid fikk jeg ikke mer enn stått opp før jeg hang med hodet over doen :P

men hadde vært våken noen timer denne gangen da..

 

er rett over 5 uker på vei,er det fler som spyr ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg! Jeg spydde sikkert 20 ganger til dagen i mitt første svangerskap fra uke 6-20. Kvalmen kommer sakte men sikkert nå også (er 6+0 i dag).

 

Det er ikke noe stas det der, og skjønner godt at du er frustrert! Prøv å trøste deg med at det mest sannsynlig roer seg innen uke 18-20, for noen blir det bedre allerede i uke 12! Du skal også vite at det går an å få medisinsk hjelp mot kvalmen. Andre her inne mener at "Sea band" hjelper (fåes på helsekost). Noen får også god lindring av Postafen bilsyketabletter.Ta kontakt med legen din hvis det blir for ille! God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff Ja jeg går bare å venter, er ikke veldig kvalm enda, er bare 5 uker på vei, men i mitt forgje svangerskap lå jeg rett ut i 5-6 mnd, ikke noe gøy.......så vi må bare lide så er det glemt når lille tassen har kommet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...