Lise29 Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er i dag 5+0 og utfloden har blitt noe mørkere. SA i fjor. Har kjøpt meg babyklister, men ser at jeg har kjøpt berberis fructibus comp N1, i pilleform. Har søkt litt på nettet og funnet at jeg egentlig skal ha styrken D4. Noen som vet om N1 har samme virkning? Tar dager før jeg kan få tak i D4, apoteket hadde det ikke inne. Men er redd for å putte noe i kroppen som kan være skadelig. Vil så gjerne at dette skal gå bra!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Jeg synes IKKE du skal drive med egenmedisinering når du er gravid!
kazy Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 tør du bruke produkter som du ikke er sikker på? jeg er redd for å miste spiren min også, men trøster meg med at skal de skje, er det noe galt med barnet, og det beste er å prøve igjen.... lykke til med spiren, håper den klamrer seg fast:=) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Homeopatmedisin som skal hjelpe til i festefasen hvis man prøver å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå