Gå til innhold

flere som er frustrerte og ikke vet om testen fra billigtester er positiv eller negativ?

Anbefalte innlegg

Er 1 dag over IKM nå, og tror kanskje jeg er gravid. Men testen fra billgtester er ikke helt til å bli klok på:-) Den ser ved første løyekast helt negativ ut. men stirrer en lenge nok, kan det se ut som at det er en slags skyggestrek de.r. hmm..

flere som har opplevd dette og VÆRT gavide? :-) Håper håper

Fortsetter under...

hei..jeg tok også en sånn i dag å jeg ha ikm på fredag...til å me jeg fikk skyggestrek så d er ikke helt til å bli kloke på men,nå har jeg testa veldig tidlig da....he he...lenge til fredag...

jepp..i samme båt her.. ser ikke positiv ut,men setter man go-vilja til og gode øyne så ser man er lyyyyse rosa strek..kan i grunnen ikke være gravid,men pga oppblåst mage og verking i ryggen selv om jeg akkurat har hatt mensen så har jeg vært i tvil.. men har tatt en cb test også og den var negativ.. så vi får bare hoppe i høyet igjen,tror jeg....

Jeg hadde det sånn med en CB test.. Så først neg ut, men så synes jeg at jeg skimtet en strek, men sa ti lmeg selv det var bare innbilning. Etter 10 min kom streken skikkelig fram... Så jeg aner ikke.. Jeg venter nå på digital test... Bestilt fra billigetester.

huff ikke si slikt da,testet med en slik en jeg,å det ble svak positivt,men det var tydlig 2 streker selv om den ene ikke var like sterk.har tatt mange negative tidligere så jeg er ganske så sikker på at det er positiv ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...