Gå til innhold

svaaak strek og mensen..


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

noen som har vært borti dette?2 av 4 tester viser svaaak strek på billigtestene (graviditetstest) Men er akkurat ferdig med tr.. kan jeg være gravid el er det testen som tøyser litt? Hatt SA i nov, og tror nok ikke den skal slå ut nå.. andre som har vært borti dette og IKKE ha vært gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du akkurat er ferdig med tr, så er det jo ikke så veldig stor sjanse for at du har blitt gravid allerede..?

Hørt om flere som har fått "skyggestrek" på billigtestene, men ingen som har fått falsk positiv..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,høres jo rart ut..men hvis blødningen ikke var tr lurte jeg på..jaja..får bare se!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker på at du ikke har mistet? høres litt ut som sa.... har hatt 4 selv.... håper det har gått greit da :-)ta en ny test om to dager, å se om streken blir sterkere /svakere. lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vel egentlig ikke at jeg har mista denne gangen.. pga mensen kom på den dagen den skulle+testa dagen før mensen og fikk ikke noe utslag.. har testa med billigtester og stoler vel kanskje ikke helt på dem..jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde veldig svak strek på min første test. legen mente at en test kunne slå feil ut negativt, og det var liten sjanse at en test skulle slått feil ut som positiv.

 

tok en ny test etter fire dager, og den var positiv.

 

lykke til håper den blir sterkt positiv snart

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse billigtestene er IKKE til å stole på! Hvorfor gidder du å teste rett etter mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...