Gå til innhold

I dag hopper jeg over til 2. tri :o) Men før jeg stikker må jeg spørre dere om noe....


gutt07 & jente09

Anbefalte innlegg

Hvordan forhold fikk dere til moren deres etter at dere fortalte om graviditeten? Jeg venter mitt første barn, blir 3 barnebarn... men mamma spør ikke om noe. Når jeg fortalte det sa hun "det var morro", men ikke nevnt nesten noen ting etter det. Svigermor er såå mye mer opptatt av det... hun spør og lurer og det synes jeg er kjempestas! Hun er bare alle tiders.. men må si jeg er litt skuffet over mamma. Noen andre??

 

2 tri - her i come :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må nok si vi har det ganske likt der ja, svigermor kan ringe hver dag å spør hvordan det går, kjøper ting å tang allerede og viser veldig mye at hun bryr seg om oss...

mens mamma derimot virker ikke så intrisert selv om jeg vet hun gleder seg...

vist jeg begynner å prate om ett eller annet som har med nurket å gjøre så bare sier hun en kort setning som svar o.l.

litt skuffende ja, men det kommer seg sikkert når magen får en større form å hun faktisk ser at det er noe inni der=)

 

lykke til videre til 2. trimester, kommer etter deg på mandagen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sambo sier også det... at det kanskje forandrer seg når jeg får mer mage og det nærmer seg... vi får se. Godt å høre at det er fler av oss... Vi ser ut til å ha termin ganske likt å :o) Morro!!

 

Sees på mandag :o) og lykke til videre du å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...