Gå til innhold

misfarget utflod i halvannen uke?? Erfaringer??


metteflette

Anbefalte innlegg

Jeg er 9+3 idag og har hatt misfarget utflod i mer eller mindre grad i halvannen uke. Har vært på UL i uke 6 og så hjertet slå.

Har ikke kramper eller noe slikt, fremdeles kvalm og trett.

 

Blir bare veldig usikker for dette er 3 svangerskap (har ikke mistet noengang) og jeg har ikke hatt dette tidligere.

 

Jordmor sa at dette kan være vanlig og at jeg måtte ta kontakt med legen hvis det tok til å bli mer blod og jeg måtte skifte bind flere ganger til dagen..

 

Noen som har opplevd dette eller er midt oppi det samme? Vil gjerne høre deres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 6+6 i dag og var på UL for tre dager siden. Dette fordi jeg hadde hatt mellombrun utflod i over en uke. Alt var i orden! :-) Har hatt litt brun utflod etter UL, ble engstelig, men har roet meg og vet at det er mer enn 95 % sjanse for at dette går bra. Skal på en privat UL dagen før vi skal si det til venner og familie (skal si det på 17. mai), for sikkerhets skyld. Koster 900 kr. Ønsker deg alt godt, har stor tro på at alt er bra med deg. Så lenge du ikke få kraftige blødninger og store smerter er sjansen veldig god for at alt er ok. :-) God helg og god klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom brun utflod som sved litt sist jeg var gravid, men det endte i ma det da.. Er jo selvfølgelig alltids en sjanse for at det kan skje, men det er veldig vanlig å ha litt farget utflod da..

 

Jeg ville ringt legen og spørt om å få en innvendig ul, bare så man kan utelukke at det skjer noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar...

 

Jeg tenkte også tanken om å få en til privat UL, men et er 500 kroner det, mye penger med 2 barn før 17 mai.

Men så tenker jeg også litt slik, at det er så tidlig at det går jo ikke ann å gjøre noe, går det galt så går det galt..

Jeg skal til legen til første kontroll 21, det er 2 uker til. Da er jeg i min 12 uke og burde kunne høre hjertelyd. Så hvis alt er som det er nå, så kanskje jeg drøyer det med å kontakte lege tidligere.

 

Jeg trøster meg også med det at jeg har sett hjertet slå, og det er ikke mer enn 5% sjanse ca for at det skal gå galt.

 

Ikke lett det her...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...