Jaja3snart Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Da er vi flere. Er i uke 6 og kjenner kvalmen komme sigende jeg også...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 anbefaler dere å prøve sea-band mot kvalmen... vet akurat hvordan dere har det,kvalmen min kom nøyaktig på første dag i uke 6, prøvde sea-band å da ga det verste seg (veldig forsjellig fra person til person da).. nå er jeg 11+5 og kvalmen er nesten borte=) ja å forrsten, leste at det var gjort forskning som vist at dersom du var kvalm under svangerskapets første måneder var sjangsen for SA mindre=) så ta det som et godt tegn=) lykek til videre=)
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg spiser slike Pikasol-kapsler (omega3), og det kan forebygge litt kvalme, eller redusere litt, men DYRT var det... hihi. Så håper det er verdt det!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 om det ikke motvirker kvalmen så er det iallefall godt for kroppen, både for deg å spira så verdt det er det=)
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er i uke 5 jeg også, og her har kvslmen vært en stund, før jeg testet positivt faktisk.. Men slet mye med kvalmen med forrige mann så skal vel ikke slippe bedre unna nå...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Samme her, ble kvalm før jeg testet positivt. Slet også mye med forrige mann, men nå er jeg ihvertfall stortsett kvalm om morgenen i motsetning til forrige gang da jeg var gravid 24/7 fram til jeg var 10 uker, da var det som blåst vekk. Er i uke 5.
~Roskva~ Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er i uke 6 nå, fikk min første kvalmebølge i uke 5. Men heldigvis har jeg ikke vært plaget så langt...
Bdancer Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 oioi jeg skjønner meg ikke på dere som har smiletegn og ønsker kvalmen velkommen!! Det er vel kanskje litt ironisk. Jeg ble ikke kvalm før i 7 uke og trodde det var vanlig at den kom med en gang, så jeg var så glad og trodde jeg slapp unna. Men nei da. Kvlam i 3 uker 24 timer i døgnet. Æsj! Men nå er jeg 11 uker på vei og er bare kvalm litt innimellom annenhver dag ca. Jeg er sååååå glad for at det snart er over, ville heller hatt fysisk smerte enn kvalme tror jeg.
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Er ironisk ja =) Men siden jeg har brukt så lang tid på å bli gravid, så skal jeg holde ut alt BARE jeg får beholde babyen i magen =)
SokkeLaila Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 ..tilhører egentlig 2. tri, men synes det er så stas å komme innom her og lese de små, forsiktige gledesutbruddene til jenter som nettopp har testet positivt..! Jeg deler gleden med alle..! Til poenget; til Bdancer -skjønner GODT de som sukker og ønsker kvalmen hjertelig velkommen! Det er ikke alle som blir gravide på verken 1., 2. eller 7. forsøk og da er alle graviditetssympomer velkomne som en deilig bekreftelse på at endelig, endelig sitter spiren! 'Kos' dere med kvalmen, jenter! De beste ønsker for tiden som kommer!
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 Takk =) Du fikk skrevet det ned bedre enn meg. Lykke til videre til deg også =)
Tigermor. Skrevet 6. mai 2007 #14 Skrevet 6. mai 2007 Den dagen jeg gikk inn i min 7uke kom kvalmen som kastet på meg og jeg var kvalm sammenhengende i 9 døgn =( Urk det er slitsomt!! Men i dag har jeg nesten ikke vært kvalm og faktisk spist godt og kost meg med is =) Samme hvor heslig og slitsomt det er med kvalme så tolker jeg den som et tegn på at alt er ok, og når man tenker sånn er faktisk ikke kvalmen så ille =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå