Gå til innhold

Ny her jeg =)

Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestemt meg for å bli mamma :D og det er noe jeg gleder meg veldig til!

Jeg har god stabil økonomi, egen leilighet, bil, jobb osv. Mangler bare en liten en ;)

Jeg skal bli alenemamma, sannsynligvis ved hjelp av stork-klinikken i københavn. Jeg vil ikke lenger vente på den rette (eller få den første jeg finner til å gjøre meg gravid), så dette er et valg jeg har tenkt nøye igjennom. Jeg har full støtte fra venner og familie.

Jeg vet at mange ser på dette som helt feil, men nå er dette et valg jeg har tatt, og det skal jeg stå for!

Skal ned om en måneds tid for en konsultasjon, så ingenting er 100% sikkert ennå, men jeg har følelsen av at dette kommer til å gå bra!!

Fortsetter under...

Det er sikkert at du som sitter i den situasjonen du er kan glede deg. Å få barn er stort og hvis man ønsker det skal man gjøre alt man kan får å få det til. Lykke til!

Og når det gjelder det å være alene om det kan det være å foretrekke fremfor å ha noen der som ikke stiller opp og alle skuffelsene som følger med det,både for mor og barn.

Annonse

Kan eg spørre om kordan sånn befrukting skjer, kordan velge man sperm osv, og ka d koste?

Du treng ikkje å svare visst du ikkje vil da, eg e bare litt nysgjerrig:)

Synes ikkje at man skal dømme nån bare fordi de gjør andre valg enn va man sjøl ville gjort.

Hadde kanskje gjort et slikt valg selv på et anna punkt i livet, kem veit;)

Dessuten så e jo d et valg som du har tenkt nøye over, og d e nåkka som du ønske å gjøre, da blir d feil av andre å si at d e et galt valg..

Fordi d vet de jo ingenting om!:)

Synd at de ikkje har et sånt tilbud i Norge.

Norge e litt trangsynt når d gjeld slike ting desverre:/

Bra at du har mange som støtte deg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...