Gå til innhold

Nei nei nei nei nei... HJELP


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort noe så innmari dumt. Håper noen kan svare meg litt skikkelig. Herregudd altså! Jeg har vært så jævli idiot i hodet.

 

Til saken: Jeg har blitt uplanlagt gravid med typen min. Eller kan jo for det selv, fordi vi er litt sløve med prevansjon. Så vi er bare kjempeglad for denne ungen. Det som er da er at jeg har vært utro. I et veldig dumt, idiotisk og svakt øyeblikk så hadde jeg sex med en annen på fest, uten prevansjon. MEN jeg fikk mensen etterpå! Det er det som er saken. Jeg fikk skikkelig mensen par dager etter jeg var utro, heldigvis. Jeg visste jeg skulle ha mensen da, og var spent om den kom. Jeg tok test noen dager etter mensen, bare for å være sikker på at jeg ikke var gravid. Den var negativ. Så etter dette har jeg ikke hatt kontakt med den gutten mer.

 

Etter mensen hadde jeg da BARE sex med min type, og nå er jeg da gravid og har termin i januar. Jeg testet ikke positivt før noen dager etter ikm, så det betyr jo at jeg hadde senere eggløsning enn jeg trodde kanskje, og da var det jo 2 uker siden jeg pulte han andre.

 

Det er vel bare typen min som er faren til barnet???

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du hadde mensen etter du hadde sex med han andre som vil jeg tro med ganske stor sikkerhet at det er typen din som er faren=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres mest sannsynlig ut at det er typen din som er faren, spesielt siden du fikk mensen ganske rett etter sidespranget.

Forstår at det er en litt råtten følelse, men jeg tror du kan roe deg ned og satse på det mest sannsynlige...

 

Gratulerer med graviditeten og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere ikke dømmer meg... Har stor nok skyldfølelse fra før. Alt er bare min feil, og jeg roter det til hele tiden. Men NÅ skal det bli bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener også at det er størst tjangs for at kjæresten din er pappa'en. Du må ha masse lykke til med svangerskapet ditt, og kos deg kjempemasse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra da, kos deg så mye med spira, og typen=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at det er typen din som er far til barnet, men for å få det helt bekreftet så kan du skrive opp:

1. Når 1.dag mens var de to siste gangene (eller dato)

2. Når du hadde sex med han så du var utro med

3. Hvor lang syklus du har

4. Når du fikk mensen igjen etter at du hadde vert utro (syklus dag og dato)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.) 23.02.2007 og 28.03.2007-skulle ha mensen igjen nå rundt slutten av april-testet positivt 04.05.2007

 

2.) Hadde sex med han andre noen dager før mensen den 28.mars

 

3.) 33 dager lang syklus

 

4.) Fikk igjen mensen noen dager etter jeg pula han andre. Den 28. mars. I april hadde jeg da eggløsning, og da ble jeg gravid (med typen forhåpentligvis), og er da 4 uker på vei nå regner jeg med.

 

Men vi vil vel se det når jeg er hos lege eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du ha eggløsning rett etter at du hadde mensen. Hvis mensen var den 28.mars så fikk du EL på dag 4, det tilsvarer en syklus på ca 18 dager. det er noe som ikke stemmer. Kan jeg spør hvor lang mensen din var nå siste gang og hvor mange daher pleier den å være på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ska si det med andre ord:

 

dersom du hadde sex med han andre den 26.mars, så burde du hatt EL innen 1.april for å i det hele tatt klare å bli gravid med han, sjønner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde da ikke el rett etter mensen... hadde jo el godt over 1 uke etter den mensen 28. mars...

 

Hadde mensen fra den 28.mars til den 2. april...

 

Eggløsning rundt midten av april da, og derfor positiv test nå i førsten av mai... igår 4. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, da er det INGEN kjangs for at han andre kan være faren til barnet ditt, det er nok typen din som er det:)

 

Da håper jeg du er mer forsiktig neste gang, lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. NEI det blir ALDRI noen neste gang. SKal ikke se på andre gutter en gang. Jeg har bare vært utrolig dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...