Gå til innhold

Noen andre som SLITER på kjökkenet??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg orker nesten ikke å titte inn i kjöleskapet for da brekker jeg meg bare. Holder t.o.m på å spy bare jeg tenker på viss type mat. Det er nesten ikke til å holde ut..........! Uff, håper denne kvalmen går over snart!! Er 9+1 i dag (9+6 ihht UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir kjempe kvalm når jeg tenker på grillmat... og sambo som er så gladi å grille da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter i dag med at maten vi hadde til middag i går gjør meg kvalm i dag. Restene stod på kjøkkenbenken og da jeg kom opp i dagmåres holdt jeg på å spy bare ved tanken på middagen fra i går.. Merklig.. Er 8+5 i dag. Har blitt mer og mer kvalm de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart niem..slik har jeg det også. Bare jeg har det slik hver dag, med maten jeg spiste dagen før. Og det går ikke bort igjen, så nå er det ganske lite som frister å spise. Og det skapet hvor vi har krydderet..Blæh! Det går jeg i bue rundt! OG så må jeg holde pusten når jeg kikker inn i kjøleskapet for å ikke bli kvalm..hehe..Blir litt rar i hodet av å være gravid. :o) Er i uke 10. Og GLEDER meg til kvalmen forsvinner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen meldte sin ankomst natt til i går, og her har den blitt.

Prøver å finne ut hva jeg skal spise uten å brekke meg ved tanken.. foreløbi har jeg bare lyst på salat!!

 

Trodde faktisk jeg skulle slippe unna billig, siden moren min ikke har vært plaget med kvalme under sine svangerskap..men neeeeia..:)

Men synes det er godt å ha noe å klage over... ser det er mange her inne som bekymrer seg for at de ikke har noe særlig til symptomer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke komt så langt enda at det meste gjør meg kvalm. Men da jeg gikk inn på kjøkkenet og kjente lukten av gårsdagens mat ble jeg veldig kvalm.. Ingenting som frister.. har spist litt pizza idag, og orker nok ikke tanken på den i morgen ;) Men etter som jeg har forstått blir det bare verre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...