Gå til innhold

Så mye man kommer på ETTER et legebesøk...

Anbefalte innlegg

Jeg er visst blitt den nye plageånden her inne... men må bare lufte litt tanker.

Var på tidenes værste legebesøk tidligere i uka, hos gyn og fikk svar på blodprøver+sædprøve. Hun sa sædcellene beveget seg ikke helt normalt og at prøverør var vår mulighet. Jeg ble egentlig så satt ut av det at jeg klarte ikke å tenke på alt jeg ville spørre om, i tillegg var hun ikke særlig villig til å svare på våre spørsmål, ville ikke forklare resultatet på sædprøva eller noe.

Men nå etterpå, når vi har sitti og gått gjennom hele samtalen vi hadde der begynner jeg å lure veldig!! Hun sa nemlig at vi burde tenke nøye på timing av sex, 2 dager før EL var optimalt. I tillegg ga hun meg resept på pergotime (mine prøver var helt fine, påviste EL og vi så mange egg på UL). Så nå tenker jeg; enten sa hun det bare for å få meg til å tenke positivt ELLER så er jo ikke sædkvaliteten SÅ dårlig at det ikke finnes et lite håp likevel.

Blir helt sprø av dette!!! Har vært hos fastlegen min, fordi jeg ble så fortvila, og han vil gjerne se på prøvene og gjøre sin vurdering, men sykehuset har ikke sendt dem over, vi har heller ikke fått kopi -OG nå har hun gyn-dama tatt 14 dager ferie............

Fortsetter under...

Hei!

Hvis dere bor på østlandsområdet anbefaler jeg deg på deg sterkeste å sende mannen din til dr. Purvis på andrologisk senter på Skøyen utenfor Oslo. Han kan MYE om mannlig fertilitet og vil kunne gi et riktig svar på om prøverør er det riktige eller ikke. Jeg ser ingen grunn til at du skal beg. på Pergo hvis mannen din har dårlig sædkvalitet. Det er heller ikke lett å få til samleie nøyaktig to dager før EL.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...