Gå til innhold

Sondres mamma, lykke til

nicco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære alle 3! Så hyggelig å bli husket på! Ja, nå håper vi virkelig jenta vår TUVA snart kommer! Har gått med mye menssmerter og harde kynnere i over en uke nå, og er VELDIG klar!! Trodde det skulle skje noe igår kveld, hadde skikkelig vondt, men så dabbet det av.....

Er litt stressa for tiden også dessverre, da vi har hatt visning på hjemmet vårt denne uken - den siste i dag, og det er viktig for oss å få solgt asap før jenta kommer!

Men nå skal jeg senke skuldrene igjen, håpe på et godt bud, og at vesla melder sin ankomst STRAKS!! Har fått overtidstime på sykeh. på fredag, og da kommer jeg til å klore meg fast til de setter meg igang! Er redd for å gå lenge over tiden nemlig - dette barnet er vårt siste, vi har "kjempet" for å få henne, og ingenting må gå galt....

Igjen- tusen takk for omtanken, og masse lykke til til dere også fremover!!

God klem fra

Annonse

Hei Sondres mamma :)

Siden jeg har fulgt med deg så lenge, vil jeg svært gjerne være med på å ønske deg lykke til i tiden som kommer. Tenk, at tiden alt er her!! Helt utrolig! Du og familien har en spennende tid i møte nå :) Du har vært gjennom mye, så nå blir det vel stor stas å kunne se og holde Tuva etterhvert. Åhh. det må føles utrolig!

Samtidlig er det litt rart å si dette, også veldig vondt. 9 måneder har nå gått, og jeg er fortsatt på "stadie 0". 3 runder med hormoner uten effekt, det begynner å bli ganske tungt nå. Har også fylt 41 så klokken tikker og går..Føler at jeg må holde meg i aktivitet for ikke å sitte ned å tenke for mye og bli deppa...Håpet har blitt litt mindre, men vi er enige om å forsøke med ny runde i juni. Så vi får håpe det blir min tur engang også :).Det er samtidig akkurat 1 år siden vi fikk den vonde beskjeden, så minnene kommer, men vi depper ikke heldigvis og kjærligheten blomstrer som aldri før ;)

Men nå er det din tur. LYKKE, lykke til med fødsel og hussalg.

Stor klem fra

Kjære deg apriljente!!

Så godt å høre fra deg, og så utrolig trist at dere ikke har lyktes ennå.... Mine og andres plager og irritasjoner som høygravide er irrelevante i forhold til din historie. Føler virkelig med dere.

Det er også ett år for oss i disse dager, at Bitteliten skulle vært født. Jeg tenker en god del på det, det er derfor jeg er så utålmodig med å få ut Tuva!

Dere er heldige som har det godt med hverandre, og at kjærligheten blomstrer! After all, uten det blir det IHVERTFALL ikke barn!!!!

Tenker masse på deg, takker på omtanken, og håper både vi to, og ikke minst ZOE kan holde kontakten også fremover!

Stor (bokstavelig talt....) klem fra meg til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...